کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طبق پیش‌بینی هواشناسی قم

دمای هوای قم افزایش پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1394 ساعت 0:10

قم نیوز: کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم از افزایش دمای هوا در روزهای آینده خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مرتضی صبوری با اشاره به وضعیت جوی هوای قم گفت: برای فردا شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و جهت وزش باد در این روز شرقی و سرعت آن به ۱۸ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم با اعلام ۱۵ درجه سانتی‌گراد بیشینه دما ادامه داد: کمینه دما در این روز به دو درجه زیر صفر می‌رسد.

صبوری اضافه کرد: هوا در روز یکشنبه قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش موقت ابر و وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با اشاره به سرعت و جهت وزش باد در این روز اظهار کرد: سرعت وزش باد ۲۵ تا ۴۳ کیلومتر بر ساعت و جهت وزش باد نیز شرقی خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم کمینه و بیشینه دما در روز یکشنبه را مورد توجه قرار داد و گفت: این میزان به ترتیب یک درجه زیر صفر و ۱۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

صبوری با اشاره به پدیده غالب در این روزها بیان کرد: پدیده غالب در این روزها افزایش دما و افزایش آلاینده های جوی خواهد بود و افزود: دمای هوا امروز جمعه نسبت به روز گذشته ۶ درجه افزایش نشان می‌دهد و این افزایش محسوس خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش آلودگی هوا ابراز کرد: افزایش آلاینده‌های جوی از امروز آغاز شده و در روز یکشنبه به اوج خود خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 36974

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/36974/دمای-هوای-قم-افزایش-پیدا-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir