شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : 36974
طبق پیش‌بینی هواشناسی قم

دمای هوای قم افزایش پیدا می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم از افزایش دمای هوا در روزهای آینده خبر داد.
دمای هوای قم افزایش پیدا می‌کند
به گزارش قم نیوز، مرتضی صبوری با اشاره به وضعیت جوی هوای قم گفت: برای فردا شنبه آسمان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و جهت وزش باد در این روز شرقی و سرعت آن به ۱۸ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم با اعلام ۱۵ درجه سانتی‌گراد بیشینه دما ادامه داد: کمینه دما در این روز به دو درجه زیر صفر می‌رسد.

صبوری اضافه کرد: هوا در روز یکشنبه قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با افزایش موقت ابر و وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با اشاره به سرعت و جهت وزش باد در این روز اظهار کرد: سرعت وزش باد ۲۵ تا ۴۳ کیلومتر بر ساعت و جهت وزش باد نیز شرقی خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم کمینه و بیشینه دما در روز یکشنبه را مورد توجه قرار داد و گفت: این میزان به ترتیب یک درجه زیر صفر و ۱۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

صبوری با اشاره به پدیده غالب در این روزها بیان کرد: پدیده غالب در این روزها افزایش دما و افزایش آلاینده های جوی خواهد بود و افزود: دمای هوا امروز جمعه نسبت به روز گذشته ۶ درجه افزایش نشان می‌دهد و این افزایش محسوس خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به افزایش آلودگی هوا ابراز کرد: افزایش آلاینده‌های جوی از امروز آغاز شده و در روز یکشنبه به اوج خود خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci53ap.t1aqy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما