شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 37004
26 بهمن امسال

نشست علمی «اصل وحدت و هماهنگی در نظام اسلامی» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر انجمن مدیریت اسلامی حوزه از برگزاری نشست علمی «اصل وحدت و هماهنگی در نظام اسلامی» 26 بهمن امسال خبر داد.
نشست علمی «اصل وحدت و هماهنگی در نظام اسلامی» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، غلامرضا مظلومی با اشاره به فعالیت‌های انجمن مدیریت اسلامی اظهار کرد: سلسله نشست‌هایی با هدف توسعه و تعمیق دانش مدیریت با رویکرد اسلامی برگزار می‌شود که نقد و بررسی کتاب فرهنگ سازمانی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی، آسیب‌شناسی برنامه استراتژیک در سازمان‌های حوزوی و ارائه الگویی برای برنامه استراتژیک در سازمان‌های حوزوی از جمله نشست‌های برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت و ویژگی‌های اساسی مدیریت از منظر اسلام و مدیریت دینی در نهج‌البلاغه از دیگر نشست‌های برگزار شده است.

دبیر انجمن مدیریت اسلامی حوزه با اشاره به اهداف انجمن مدیریت اسلامی گفت: تعمیق و توسعه مباحث تخصصی مدیریت، مدیریت با رویکرد دینی و اسلامی، تقویت و گسترش نظریه‌پردازی، پرسشگری،‌ آزاد اندیشی، نقد و مناظره، ارتقای شان و منزلت علمی و معنوی پژوهشگران و اساتید از دیگر اهداف انجمن مدیریت اسلامی است.

وی بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های تخصصی موضوع مدیریت، تقویت ارتباط بین عالمان و فضلای حوزه، صیانت از سنت حوزوی در عرصه مدیریت اسلامی و شناسایی استعدادها و ذخایر حوزه را از دیگر اهداف انجمن مدیریت اسلامی ذکر کرد.

مظلومی عنوان کرد: انجمن مدیریت اسلامی با هدف تعمیق و توسعه مباحث مدیریت با رویکرد دینی از سوی گروهی از اساتید و پژوهشگران مدیریت اسلامی تشکیل شده که حدود ۱۰۰ عضو وابسته و پیوسته دارد.

وی یادآور شد: اعضای انجمن در زمینه دانش مدیریت دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا و در بخش حوزه نیز دارای مدرک سطح دو حوزه به بالا هستند.

دبیر انجمن مدیریت اسلامی حوزه از برگزاری نشست علمی «اصل وحدت و هماهنگی در نظام اسلامی» روز دوشنبه ۲۶ بهمن خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام ولی‌الله نقی پورفر، عضو هیئت علمی دانشگاه قم در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخته و محمد اسماعیل رستمی‌نیا، عضو هیئت علمی پژوهشکده امام صادق به نقد می‌پردازد.

نشست علمی «اصل وحدت و هماهنگی در نظام اسلامی» روز دوشنبه ۲۶ بهمن ۹۴ ساعت ۱۹ در سالن کنفرانس انجمن‌های علمی حوزه واقع در بلوار جمهوری اسلامی، کوچه دو، فرعی اول سمت چپ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdoz0s.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما