شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 37008
دور برگشت رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر

صبای قم برابر بهارنارنج بابل در فکر حفظ صدر جدول

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم امروز در دیداری حساس از رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای حفظ صدرنشینی خود به میدان می‌رود.
صبای قم برابر بهارنارنج بابل در فکر حفظ صدر جدول
به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای دور برگشت از فصل جاری مصاف مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه بیست و پنجم بهمن ماه زده می‌شود و رقبا در چهار گروه ۱۲ مسابقه حساس برگزار می‌کنند.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مجموعا نتایج خوبی کسب کرده‌اند و هم اکنون در گروه دوم مقدماتی صدر جدول را در اختیار دارند، امروز در برابر تیم بهارنارنج بابل صف‌آرایی می‌کنند.

نماینده فوتبال استان قم امروز در حالی برابر یکی از سه رقیب شمالی حاضر در گروه دوم بازی‌ها قرار می‌گیرد که قرار بود هفته گذشته در سومین دیدار خارج از خانه خود در چارچوب رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول جوانان ایران به مصاف تیم پدیده ساری برود اما این بازی برگزار نشد.

حتی صبای قم برای انجام این بازی یک روز زودتر به ساری رفته بود تا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود با تیم پدیده بازی کند اما این مسابقه به دلیل وضعیت نامناسب آب‌ و هوا که با بارش شدید باران همراه بود به انجام نرسید و به زمان دیگری موکول شد.

با تصمیم تیم داوری و ناظر فدراسیون فوتبال بر اساس تایید هواشناسی استان مازندران این مسابقه لغو شد تا سازمان لیگ فدراسیون فوتبال زمان جدیدی را برای برگزاری آن در نظر بگیرد و دو تیم صبای قم و پدیده ساری به مصاف یکدیگر بروند.

آخرین بازی صبای قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بازی با پدیده ساری بود که انجام نشد اما این تیم پیش از مصاف با پدیده در خانه خود با تیم پارس خلیج‌خودرو ورامین دیدار کرد و با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروهی قرار دارد که با تیم‌های بهارنارنج بابل، استعداد برتر مشهد، مدرسه‌ عالی‌حرفه‌ای مشهد، دانش فریدون‌کنار، پارس‌ خلیج‌خودرو ورامین و پدیده ساری هم‌گروه است و برای صعود به لیگ برتر رقابت می‌کند.

فوتبالیست‌های قمی از پنج بازی قبل خود در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارند و هم اکنون با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی بازی‌ها محسوب می‌شوند.

صبای قم آغاز خیره‌کننده‌ای در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران داشت و سه پیروزی متوالی برابر دو نماینده مشهد و بهارنارنج بابل این تیم را در صدر جدول قرار داد اما در دو بازی اخیر صبا مقابل دانش‌ فریدون‌کار باخته و با تیم پارس‌ خلیج‌خودرو ورامین مساوی کرده است و در هفته نخست از دور برگشت عصر روز یکشنبه بیست و پنجم بهمن ماه برابر تیم بهارنارنج بابل صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام‌/‌۱۳۷
https://qomnews.ir/vdch6vnx.23nqvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما