شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : 37010
هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال

آتلیه‌طهران قم به مصاف شهروند کاشان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در تلاش برای کاهش فاصله خود با صدر جدول رده‌بندی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال این هفته برابر شهروند کاشان صف‌آرایی می‌کند.
آتلیه‌طهران قم به مصاف شهروند کاشان می‌رود
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال استان قم در تلاش برای کسب یکی از مجوزهای حضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تاکنون عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشته و در صورت تداوم این روند یکی از شانس‌های راهیابی به مرحله نهایی لیگ امسال خواهد بود.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از ۱۰ هفته سپری شده مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تاکنون موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده و در حال حاضر در بین هشت تیم حاضر در گروه نخست مقدماتی جایگاه سوم را در اختیار دارد.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با کسب برتری برابر پاس تهران بار دیگر خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نزدیک کرده و این هفته در صورتی که بتواند از تیم پایین جدولی شهروند کاشان سه امتیاز بگیرد شانس رفتن به مکان دوم جدول را نیز برای خود ایجاد می‌کند.

برتری در رقابت سخت و حساس هفته دهم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر پاس تهران یک بار دیگر آتلیه‌طهران قم را در جمع مدعیان صعود از گروه نخست قرار داد و در صورتی‌ که نماینده قم این هفته برابر شهروند کاشان پیروز شود به پنجمین برد این فصل دست خواهد یافت.

این در حالی است که سه هفته سپری شده از دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برای تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت همراه بوده و فوتسالیست‌های قمی این هفته کاری به مراتب حساس‌تر از هفته‌ قبل دارند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در یازدهمین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در برابر تیم شهروند کاشان قرار می‌گیرند، تیمی که در نیم‌فصل نخست برابر آن با تساوی سه بر سه متوقف شده‌اند.

نماینده فوتسال قم پیش از اینکه به مصاف شهروند کاشان برود، هفته قبل در دیداری از سومین هفته دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور میزبان تیم پاس تهران بود و در پایان توانست با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست بدهد.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در ۱۰ هفته قبل موفق به عبور از سد تیم‌های استقلال‌نوین ماهشهر، مبل‌کریمی کرج، شهرداری نکاء و پاس تهران شده‌اند، با تیم‌های شهروند کاشان، سن‌ایچ ساوه و استقلال‌نوین ماهشهر به تساوی رسیده‌ و به ارژن فارس، پاس تهران و مبل کریمی کرج باخته‌اند.

امسال در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور ۱۶ تیم حضور دارند و بازی‌های خود را در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌کنند و بعد از پایان بازی‌های رفت و برگشت در مدت ۱۴ هفته، از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب خواهد کرد و در نهایت دو تیم به لیگ برتری می‌روند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcawwne.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما