?>?> تنیسور قم در رقابت‌های بین‌المللی کیش قهرمان شد | قم نیوز
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : 37037
دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیسور قم در رقابت‌های بین‌المللی کیش قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت تنیس استان قم از موفقیت تنیسور قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس در جزیره کیش خبر داد.
تنیسور قم در رقابت‌های بین‌المللی کیش قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: بعد از درخشش بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای که امیرحسین بادی تنیسور مستعد و آینده‌دار استان قم در مسابقات بین‌المللی جام جونیور در مهرماه امسال کسب کرد، برای دومین بار از این جام مدال گرفت.

وی بیان کرد: کسب موفقیت از مسابقات بین‌المللی تنیس جام جونیور که از جمله جام‌های معتبر تنیس جهان است در رتبه‌بندی تنیسورها در رده‌بندی فدراسیون جهانی اثر زیادی دارد.

دبیر هیئت تنیس استان قم بیان کرد: این جام به دلیل اینکه معتبر و مطرح است همواره با حضور چهره‌های مستعد و مطرح از کشورهای مختلف جهان سطح بالایی دارد و در این دوره نیز شاهد رقابت تنیس‌باز شایسته قم یعنی امیرحسین بادی با رقبای شاخص خارجی بودیم.

وی بیان کرد: امسال در مهرماه رقابت‌های جام بین‌المللی جونیور به میزبانی هیئت تنیس استان اصفهان با حضور تنیسورهای داخلی و خارجی به انجام رسید که نخستین موفقیت امیرحسین بادی در این جام معتبر به دست آمد و در جام بین‌المللی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جزیره کیش نیز دیگر موفقیت ستاره تنیس قم رقم خورد.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های بین‌المللی تنیس جام جونیور در جزیره کیش ویژه تنیس‌بازان رده سنی جوانان به انجام رسید و در تلاش برای کسب عناوین برتر این جام معتبر بیش از ۱۰۰ تنیسور از ۱۹ کشور جهان به مدت یک هفته رقابت کردند و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: بعد از برگزاری ۱۳۰ مسابقه، نفرات برتر بخش انفرادی و دو نفره در حالی مشخص شدند که امیرحسین بادی تنیسور جوان قم به همراه محمدبهروز کارگران دیگر تنیسور کشورمان در ترکیب تیم دوبل ایران به دیدار فینال راه یافت و با غلبه بر رقبای خارجی خود قهرمان شد.

خاتمی عنوان کرد: در آخرین روز این رقابت‌ها دیدار نهایی بخش دو نفره بین تیم کشورمان متشکل از امیرحسین بادی و محمدبهروز کارگران با شادمان کوبونف و فیضل‌الله خان ماولدووف از تاجیکستان و ازبکستان به انجام رسید و در نهایت نمایندگان ایران دو بر صفر حریف خود را مغلوب کرده و قهرمان این پیکارها شدند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjayet.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما