سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : 37040
معاون امور عمرانی استاندار قم:

ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب قم برای توسعه فضای سبز استفاده شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور عمرانی استاندار قم گفت: با توجه به بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب قم، می‌توان از این مجموعه در راستای توسعه فضای سبز شهری استفاده کرد.
ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب قم برای توسعه فضای سبز استفاده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۳۵ پروژه شهری که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شهرداری قم مانند بسیاری از شهرداری‌های کلان‌شهرها تنوع فعالیت و گستردگی کار بسیاری دارد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های شهرداری بسیار گسترده است و در شهر مقدس قم افتخار داریم که میزبان زائران و مسافران باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه با وجود زیرساخت‌های ایجادشده با نقطه ایده‌آل فاصله داریم، گفت: البته پروژه‌های خوبی در استان و شهر قم در حال اجراست و روند روبه رشدی را در شهر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی یاری کنند، گفت: شهرداری فرااستانی عمل می‌کند و ضروری است که مورد حمایت قرار گیرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم حمایت‌ها از شهرداری به ویژه در بخش فضای سبز ادامه یابد و با پیگیری‌های صورت گرفته باید این روند دنبال شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب اظهار کرد: این پروژه می‌تواند در توسعه فضای سبز برای شهرداری ظرفیت‌های خوبی ایجاد کند.

معاون استاندار قم با اشاره به وضعیت حمل و نقل در قم افزود: قم از معدود کلانشهرهایی است که می‌تواند از ظرفیت‌های متعدد در حمل و نقل ریلی بهره‌مند شود و این ظرفیت در برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی سیاست دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی بر مبنای حمل و نقل ریلی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: می‌توان این طرح را در شهر قم به صورت پایلوت اجرا کرد.

بهشتی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در فضای پسابرجام خاطرنشان کرد: امیدواریم که قم به این سرمایه‌گذاران معرفی شود و باید برای توسعه شهر قم از ظرفیت بخش خصوصی داخلی و خارجی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdzz0s.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما