کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم قم در مجلس:

20 اسفند شاهد آبگیری کامل سد کوچری خواهیم بود

خبرگزاری فارس , 27 بهمن 1394 ساعت 1:46

قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد آب شیرین قم گفت: به لطف خدا 20 اسفند شاهد آبگیری سد کوچری خواهیم بود و تابستان آینده شرمنده مردم در تأمین آب نخواهیم شد.


به گزارش قم نیوز، احمدامیرآبادی در دیدار جمعی از هیئت ‌امنای مساجد استان قم ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اظهار کرد: منطقه خاورمیانه این روزها آبستن حوادث و اتفاقات مهمی است و ایران اسلامی به لطف رهبری‌های فرزانه امام خامنه‌ای توانسته در کنار امنیت و آرامش از یک ثبات سیاسی برخوردار باشد.

وی افزود: این چند وقت اتفاقات مهمی مانند دستگیری ملوانان آمریکایی، آزادسازی چند شهر مهم سوریه و حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن رخ داد که دنیا را مبهوت خود کرد و ان‌شاءالله مشت محکمتر را مردم در هفت اسفند به دهان یاوه‌ گویان خواهند زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی معیشت، بیکاری، اعتیاد و طلاق را از معضلات جامعه برشمرد و تصریح کرد: مجلس آینده باید تمام همت خود را صرف کاهش دغدغه مردم کند و در این راستا کمک‌ حال دولت و سرمایه‌گذار باشد تا مشکلات مردم حل شود.

امیرآبادی با بیان اینکه اکثر مراجع نسبت به بانک‌ها دغدغه دارند اظهار کرد: دو هفته پیش با رایزنی‌های فراوان توانستیم حضور نماینده‌ای از حوزه علمیه با حق رأی داشتن را در شورای پول و اعتبار به تصویب برسانیم که گام مهمی دررسیدن به بانکداری اسلامی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد آب شیرین قم نیز بیان کرد: به لطف خدا ان‌شاءالله ۲۰ اسفند شاهد آبگیری سد کوچری خواهیم بود و تابستان آینده شرمنده مردم در تأمین آب نخواهیم شد.

وی مجلس آینده را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید سعی کنیم مجلس دهم مجلس امام زمانی شود و با پیروی از رهبری در مبارزه با استکبار جهانی به دنبال حقوق مردم باشیم و به‌ دور از دعواهای سیاسی در مبارزه با فساد ثابت‌قدم باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب را ساده زیستی برشمرد و افزود: هدف از انقلاب مبارزه با اشرافی‌گری، تجمل‌گرایی و از بین بردن تبعیض‌ها بود که متأسفانه این روزها از آن هدف فاصله گرفته‌ایم و مسئولی که در بهترین ساختمان‌ها با بهترین امکانات زندگی می‌کند چگونه می‌تواند دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد.

وی به سفرهای بی‌مورد و با هزینه‌های سنگین مسئولان اشاره و بیان کرد: مجلس نهم در مقابل بسیاری از سفرهای غیرضروری مسئولان ایستادگی کرد.

وی اظهار کرد: اگر هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات اینگونه پیش رود فقط سرمایه‌داران، مراکز قدرت و ثروت می‌توانند در مجلس حضور یابند در حالی که حضرت امام خمینی (ره) فرمود «انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان و محرومین است».

انتهای پیام/۱۳۷


کد مطلب: 37056

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37056/20-اسفند-شاهد-آبگیری-کامل-سد-کوچری-خواهیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir