سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۶
کد مطلب : 37056
نماینده مردم قم در مجلس:

20 اسفند شاهد آبگیری کامل سد کوچری خواهیم بود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد آب شیرین قم گفت: به لطف خدا 20 اسفند شاهد آبگیری سد کوچری خواهیم بود و تابستان آینده شرمنده مردم در تأمین آب نخواهیم شد.
20 اسفند شاهد آبگیری کامل سد کوچری خواهیم بود
به گزارش قم نیوز، احمدامیرآبادی در دیدار جمعی از هیئت ‌امنای مساجد استان قم ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اظهار کرد: منطقه خاورمیانه این روزها آبستن حوادث و اتفاقات مهمی است و ایران اسلامی به لطف رهبری‌های فرزانه امام خامنه‌ای توانسته در کنار امنیت و آرامش از یک ثبات سیاسی برخوردار باشد.

وی افزود: این چند وقت اتفاقات مهمی مانند دستگیری ملوانان آمریکایی، آزادسازی چند شهر مهم سوریه و حضور چشمگیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن رخ داد که دنیا را مبهوت خود کرد و ان‌شاءالله مشت محکمتر را مردم در هفت اسفند به دهان یاوه‌ گویان خواهند زد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی معیشت، بیکاری، اعتیاد و طلاق را از معضلات جامعه برشمرد و تصریح کرد: مجلس آینده باید تمام همت خود را صرف کاهش دغدغه مردم کند و در این راستا کمک‌ حال دولت و سرمایه‌گذار باشد تا مشکلات مردم حل شود.

امیرآبادی با بیان اینکه اکثر مراجع نسبت به بانک‌ها دغدغه دارند اظهار کرد: دو هفته پیش با رایزنی‌های فراوان توانستیم حضور نماینده‌ای از حوزه علمیه با حق رأی داشتن را در شورای پول و اعتبار به تصویب برسانیم که گام مهمی دررسیدن به بانکداری اسلامی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد آب شیرین قم نیز بیان کرد: به لطف خدا ان‌شاءالله ۲۰ اسفند شاهد آبگیری سد کوچری خواهیم بود و تابستان آینده شرمنده مردم در تأمین آب نخواهیم شد.

وی مجلس آینده را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: باید سعی کنیم مجلس دهم مجلس امام زمانی شود و با پیروی از رهبری در مبارزه با استکبار جهانی به دنبال حقوق مردم باشیم و به‌ دور از دعواهای سیاسی در مبارزه با فساد ثابت‌قدم باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب را ساده زیستی برشمرد و افزود: هدف از انقلاب مبارزه با اشرافی‌گری، تجمل‌گرایی و از بین بردن تبعیض‌ها بود که متأسفانه این روزها از آن هدف فاصله گرفته‌ایم و مسئولی که در بهترین ساختمان‌ها با بهترین امکانات زندگی می‌کند چگونه می‌تواند دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد.

وی به سفرهای بی‌مورد و با هزینه‌های سنگین مسئولان اشاره و بیان کرد: مجلس نهم در مقابل بسیاری از سفرهای غیرضروری مسئولان ایستادگی کرد.

وی اظهار کرد: اگر هزینه‌های تبلیغاتی انتخابات اینگونه پیش رود فقط سرمایه‌داران، مراکز قدرت و ثروت می‌توانند در مجلس حضور یابند در حالی که حضرت امام خمینی (ره) فرمود «انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان و محرومین است».

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaiwne.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما