يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 37021
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

فقط بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرایی شده است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرا شده است گفت: امروز اگر هر خدماتی به ایشان داده شود جایگزین عظمت ایثار ایشان نمی‌شود.
فقط بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرایی شده است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی در مراسم تجلیل از همسران جانبازان که همزمان با میلاد حضرت زینب(س) برگزار شد اظهار کرد: ایثار، گذشت و اخلاص رزمندگان با خدماتی که به ایشان داده می‌شود، قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ما مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان هستیم و باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

عضو کمیسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها بخشی از مصوبات مربوط به ایثارگران اجرا شده است تاکید کرد: جانبازان و خانواده معظم ایشان جایگاه ویژه‌ای دارند، ایشان اعضا و جوارح خویش را در راه اسلام فدا کردند و امروز اگر هر خدماتی به ایشان داده شود جایگزین عظمت ایثار ایشان نمی‌شود.

وی افزود: خداوند توفیق دهد تا بتوانیم در ادامه راه شهدا حرکت کنیم، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با شهدا بود و امید است با همان حضور گسترده در انتخابات اسفند ماه ملت ایران مشت محکمی به دهان استکبار بزند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccsxq1.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما