پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : 37125
رئیس پلیس راهور مرکز استان قم مطرح کرد

ممنوعیت نصب چادر در مسیر بلوار زائر قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور مرکز استان قم گفت: به دلیل ایجاد مشکلاتی همچون تصادف و همچنین وجود خطر سیل و سایر معضلات، نصب چادر در مسیر رودخانه قمرود ممنوع است.
ممنوعیت نصب چادر در مسیر بلوار زائر قم
به گزارش قم نیوز، علی‌حسن قیصری در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری و با حضور برخی از مدیران استان برگزار شد گفت: یکی از مهمترین معضلات استان قم مسئله ترافیک است و این امر در نوروز شدیدتر می‌شود تا جایی که برخی از مسافران از معطلی دو ساعته در ترافیک اطراف منطقه رودخانه بارها شکایت کرده‌اند.

وی افزود: منطقه رودخانه نیاز به یک پارکینگ دیگر دارد چون شهر قم واقعا با مشکل ترافیک رو به روست.

رئیس پلیس راهور مرکز استان قم با اشاره به ممنوعیت چادرخوابی در منطقه رودخانه گفت: به دلیل ایجاد مشکلاتی همچون تصادف و همچنین وجود خطر سیل و سایر معضلات، نصب چادر در منطقه رودخانه و بلوار زائر ممنوع است.

وی با تاکید بر لزوم راهنمایی مسافران هنگام ورود به شهر گفت: مسافرانی که وارد شهر قم می‌شوند به دلیل ضعف تابلوهای راهنمایی، با سردرگمی مواجه می‌شوند بنابراین باید با تقویت تابلوها و ارائه نقشه به مسافران این معضل را حل کرد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم نیز در این جلسه گفت: وظیفه ما تامین نان و آرد و بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

فرهاد زارعی با اشاره به افزایش کیفیت نان استان اظهار کرد: اگر گندم مرغوب باشد، آرد و در نتیجه نان نیز مرغوب می‌شود و تلاش کشاورزان سبب شده که کیفیت نان استان طی ۱۱ ماه گذشته افزایش یابد.

وی افزود: در یکی از ایام نوروز برنامه توزیع نان رایگان میان مسافران خواهیم داشت که بودجه‌اش توسط انجمن حمایت از زندانیان تامین خواهد شد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchmznx.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما