دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 3716
توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه شناخت امام زمان ویژه کودکان

قم نيوز : قم نیوز: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) اقدام به برگزاری مسابقه شناخت امام زمان(عج) ویژه کودکان در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.
برگزاری مسابقه شناخت امام زمان ویژه کودکان
به گزارش قم نیوز، انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) بیش از ۱۰۰ عنوان از آثار خود را در دومین نمایشگاه کتاب حوزه در معرض بازدید علاقمندان قرار داده است که بیش از ۱۵ عنوان از این کتاب‌ها چاپ نخست است.

"روش شناسی نقد احادیث"، "لغت نامه قرآن کریم"، «مناظره و تبلیغ"، "رجعت" و «آخرالزمان" از جمله عناوینی هستند که با توجه به نیاز مخاطبان به ویژه مبلغان حوزوی در شرایط کنونی توسط این بنیاد به چاپ رسیده است.

دوره دو جلدی "تاظهور" شامل مباحث مهدوی و بررسی شبهات موجود در این زمینه و نیز دوره سه جلدی "درسنامه مهدویت" که از آثار تولید شده توسط مرکز تخصصی مهدویت قم است نیز در غرفه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) عرضه می‌شوند.

از دیگر آثار مرتبط با موضوع امام زمان(عج) که توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در اختیار عموم قرار گرفته است می‌توان به مجموعه "تاملی در نشانه‌های ظهور" اشاره کرد ضمن اینکه اثر تحقیقی "از فرات تا فرات" نیز در دو جلد به بررسی وقایع فکری و نظری اسلامی از قیام عاشورا تا انقلاب مهدوی می‌پردازد.

بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) به منظور آشنایی کودکان و نوجوان با مباحث مهدوی اقدام به انتشار مجموعه پنج جلدی "گل نرگس" کرده است و علاوه بر این با تهیه ۱۴ پوستر رنگی به همراه چهار پاسخنامه، مسابقه‌ای را ویژه گروه سنی کودک و نوجوان طراحی و بسته فرهنگی مربوط به آن را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zapct1ayqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما