کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو مجلس خبرگان رهبری :

روحانیت با خون خود به مقابله با دشمنان اسلام می پردازد

2 اسفند 1394 ساعت 10:41

قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت هیچ گاه در برابر ظلم و جفای دشمنان اسلام سکوت نمی کند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس کارنامه بسیاردرخشانی از خود ثبت کرد و خون شهدای روحانیت امضای این موضوع است که روحانیون با خون خود در برابر دشمن اسلام ایستاده است.


آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به فرارسیدن سال روز روحانیت و دفاع مقدس، اظهار داشت: روحانیت شیعه همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه علیه کفر و نفاق وظلم بوده و هیچ گاه در برابر ظلم دشمنان سکوت نکرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بااشاره به رشادت های روحانیون در ۸ سال جنگ تحمیلی افزود:هنگامی که جنگ تحمیلی از سوی دشمنان اسلام اسلام علیه ایران اسلامی آغاز شد روحانیت پیشاپیش جامعه و به عنوان پیش قراول لباس رزم به تن کرد ودر جبهه های جنگ حضور پیداکرد و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرد.

آیت الله حیدری بیان کرد: نسبت شهدای روحانیت با توجه به کمیت این قشر بالاترین فراوانی شهدا است که این موضوع نشان دهنده خلوص روحانیت است، روحانیت به جهاد و مبارزه علیه دشمنان دین معتقد است و خود همواره در این زمینه پیش قدم است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه روحانیت هیچ گاه در برابر ظلم و جفای دشمنان اسلام سکوت نمی کند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس کارنامه بسیاردرخشانی از خود ثبت کرد و خون شهدای روحانیت امضای این موضوع است که روحانیون با خون خود در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

وی با اشاره به اقدامات گروه داعش علیه مسلمانان و ایستادگی روحانیون در برابر آن بیان کرد: هنگامی که داعش در عراق حضورپیدا کرد و به عتبات حمله کرد روحانیت پشت سر مرجعیت در خط مقدم جبهه قرار گرفت و هزاران شهید را تقدیم اسلام کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فداکاری روحانیت مربوط به عرق شیعی و ولایی است و ارتباطی به ملیت خاصی ندارد، روحانیت شیعه ایران، عراق، یمن، عربستان و بحرین همواره در خط مقدم مبارزه با کفر و دشمنان است و در راه دفاع از دین همه هستی و جان خود را فدا می کند.

انتهای پیام/130


کد مطلب: 37177

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37177/روحانیت-خون-خود-مقابله-دشمنان-اسلام-می-پردازد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir