يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 37177
عضو مجلس خبرگان رهبری :

روحانیت با خون خود به مقابله با دشمنان اسلام می پردازد

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیت هیچ گاه در برابر ظلم و جفای دشمنان اسلام سکوت نمی کند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس کارنامه بسیاردرخشانی از خود ثبت کرد و خون شهدای روحانیت امضای این موضوع است که روحانیون با خون خود در برابر دشمن اسلام ایستاده است.
روحانیت با خون خود به مقابله با دشمنان اسلام می پردازد
آیت الله محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به فرارسیدن سال روز روحانیت و دفاع مقدس، اظهار داشت: روحانیت شیعه همواره در خط مقدم جهاد و مبارزه علیه کفر و نفاق وظلم بوده و هیچ گاه در برابر ظلم دشمنان سکوت نکرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بااشاره به رشادت های روحانیون در ۸ سال جنگ تحمیلی افزود:هنگامی که جنگ تحمیلی از سوی دشمنان اسلام اسلام علیه ایران اسلامی آغاز شد روحانیت پیشاپیش جامعه و به عنوان پیش قراول لباس رزم به تن کرد ودر جبهه های جنگ حضور پیداکرد و شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرد.

آیت الله حیدری بیان کرد: نسبت شهدای روحانیت با توجه به کمیت این قشر بالاترین فراوانی شهدا است که این موضوع نشان دهنده خلوص روحانیت است، روحانیت به جهاد و مبارزه علیه دشمنان دین معتقد است و خود همواره در این زمینه پیش قدم است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه روحانیت هیچ گاه در برابر ظلم و جفای دشمنان اسلام سکوت نمی کند، گفت: روحانیت در دفاع مقدس کارنامه بسیاردرخشانی از خود ثبت کرد و خون شهدای روحانیت امضای این موضوع است که روحانیون با خون خود در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

وی با اشاره به اقدامات گروه داعش علیه مسلمانان و ایستادگی روحانیون در برابر آن بیان کرد: هنگامی که داعش در عراق حضورپیدا کرد و به عتبات حمله کرد روحانیت پشت سر مرجعیت در خط مقدم جبهه قرار گرفت و هزاران شهید را تقدیم اسلام کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: فداکاری روحانیت مربوط به عرق شیعی و ولایی است و ارتباطی به ملیت خاصی ندارد، روحانیت شیعه ایران، عراق، یمن، عربستان و بحرین همواره در خط مقدم مبارزه با کفر و دشمنان است و در راه دفاع از دین همه هستی و جان خود را فدا می کند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcefz8x.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما