سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 37211
رئیس مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان 1000 تخت خوابی قم در پردیسان ساخته می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان هزار تخت خوابی در منطقه پردیسان قم خبر داد و گفت: شرایط اقتصادی پردیسان با احداث این ساختمان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
بیمارستان 1000 تخت خوابی قم در پردیسان ساخته می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی شامگاه دوشنبه با حضور در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (ع) در جمع مردم منطقه پردیسان قم با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات علایق مختلف در شهر و کشور مطرح شده است اظهار داشت: فکر مرجعیت، روحانیت و اهل بیت در کشور نفوذ کرده است از همین رو انقلاب ما به پیش رفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات پیش روی ملت در سال‌های اخیر مسئله هسته‌ای بود افزود: این مسئله با تدابیر رهبری و همت مردم به نتیجه رسید، در مقطع کنونی نیز باید مسیر آینده را مشخص کنیم که در این راه با تجربیات گذشته و با تبعیت از مرجعیت و رهبری می‌توان آرمان‌ها را جلو ببریم، این موضوع نقطه قوتی است که باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه در برخی مقاطع با وحدت کلمه به پیروزی و توفیق رسیدیم گفت: پس از انقلاب در برنامه‌های اقتصادی توفیق چندانی نداشتیم، این درد مهمی است از همین رو باید برای پیدا کردن راه آینده باید نقاط ضعف را رفع کنیم.

لاریجانی ادامه داد: در کشور عده‌ای براین باورند که اقتصاد و مشکلات را نادیده بگیریم چرا که مسائل خودبه‌خود حل می‌شود در حالی که تا بیماری اقتصادی را نپذیریم نمی‌توان آن را رفع کرد.

رئیس قوه مقننه عنوان کرد: عده‌ای در مسئله هسته‌ای نیز با روند حل مسئله مخالف بودند اما رویکرد ما در حل این مسئله این بود که وقتی می‌خواهیم مسئله هسته‌ای را حل کنیم باید همه مسائل را با هم ببینیم از همین رو اینکه جمهوری اسلامی مسئله هسته‌ای را به گونه‌ای حل کرد که تحریم‌ها رفع شود و دانش هسته‌ای بماند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم شرایط آینده قم را تغییر دهیم باید بر آبادانی قم تاکید کنیم و اشتغال مورد توجه باشد تصریح کرد: تا کارهای تولیدی قم رونق نگیرد مشکلات قم رفع نمی‌شود از همین رو رشد تولید باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

لاریجانی با بیان اینکه قم شهری است که امکانات شهری کاملی در آن ایجاد نشده که به مرور در حال انجام است خاطرنشان کرد: ایجاد بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی ظرف ۳ سال انجام خواهد شد، این موضوع می‌تواند شرایط اقتصادی پردیسان را تحت تاثیر قرار دهد و ما پیگیریم این پروژه به موقع به اتمام برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گازرسانی به پردیسان و روستاهای اطراف تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود گفت: زیربنا‌ها برای کارهای اقتصادی بزرگ‌تر در قم فراهم است امیدواریم با رشد کارآفرینی و سرمایه گذاری مشکلات بیکاری رفع شود و این شهر در یک سطح قابل قبول از نظر شهرسازی و اقتصادی متجلی شود.

انتهاتی پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdfx0s.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما