سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 37215
منبع : انقلاب نیوز
توهین کم سابقه روزنامه ۱۹ دی به نمایندگان اصولگرا؛

گستاخی هم حدی دارد آقای روزنامه چیِ مدعی اخلاق!!

قم نيوز : قم نیوز: روزنامه مدعی اخلاق مداری ۱۹ دی سه روز مانده به موسم حضور مردم در پای صندوق های رای، آخرین تلاش های خود را برای تخریب نمایندگان و کاندیداهای اصولگرا به کار گرفته است.
گستاخی هم حدی دارد آقای روزنامه چیِ مدعی اخلاق!!
به گزارش قم نیوز، هر چه به پایان ماراتن نفس گیر تبلیغات انتخاباتی نزدیک و نزدیک تر می شویم، بر شدت فعالیت های رسانه ای افزوده می شود که البته فی نفسه امری طبیعی است، اما جای تاسف آن جایی است که برخی روزنامه های مدعی اخلاق مداری که به نقل از بزرگان همواره بر مذمت بداخلاقی و تخریب انتخاباتی تاکید می کنند و تیتر می زنند، خود به پرچمدار بی تقوایی و بداخلاقی در فضای رسانه ای کشور و استان مبدل گشته اند.

نمونه بارز چنین سیاست گستاخانه و بی شرمانه ای را باید در رویه اخیر روزنامه ۱۹ دی جستجو کرد که به جای تبلیغ کاندیداهای مطلوب خود( بخوانید حامیان و ارادتمندان طیف هاشمی رفسنجانی) این روزها بیشترین تمرکزش را بر تخریب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قرار داده است.

در آخرین شاهکار این روزنامه که مربوط به امروز سه شنبه (چهارم اسفند) می شود ، در صفحه هفتم که ویژه انتخابات می باشد، در مطلبی با عنوان " شناسنامه کاندیداهای افراطی" به تخریب جمعی از نمایندگان اصولگرا که بسیاری از آن ها از جمله ایثارگران و چهره های خدوم و سالم و پاک دست مجلس هستند ، توهین کم سابقه ای صورت گرفته است.

در مقدمه این مطلب آمده است: "رد صلاحیت بخش قابل توجهی از افراد پیش از برگزاری انتخابات، پیدا کردن لیست مطلوب را به غایت دشوار می سازد. اغلب دلسوزان وعلاقه مندان نظام و انقلاب نیز این روزها در اقدامی کم سابقه به جد مردم را برای شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رای تشویق و ترغیب می کنند.

اما علت چیست؟ ماجرا از این قرار است که درانتخابات آتی بیش و پیش از آن که رأی آوردن یک لیست مطلوب و قابل قبول مورد توجه باشد، رأی نیاوردن یک لیست نامطلوب و غیر قابل قبول مدنظر است؛ لیستی متشکل از گروهی افراطیون تندرو (که اگرچه شاید افرادی صالح و درستکار هستند) در شأن نمایندگی مجلس شورای اسلامی ایران نیستند و شایستگی نمایندگی از جانب مردم این مرز و بوم را ندارند.

قریب به اتفاق آن ها نیز از جمله افرادی هستند که در زمان انقلاب کم سن و سال بودند و این روزها از انقلابی ها انقلابی تر شده اند.

به همین منظور پرونده زیر را ترتیب دادیم تا حداقل بخشی از سوابق و اظهار نظرهای چهره های برجسته جریان افراطی را معرفی کنیم.
هر چند این لیست چهره ها و اظهار نظرهای آن ها کامل نیست، اما با مطالعه آن به قدر کفایت می توان با جریان افراط آشنا شد و از حضور آن ها در خانه امن ملت ممانعت کرد."

در ادامه نیز در کنار عکس های خاصی از دکتر علیرضا زاکانی، دکتر مهدی کوچک زاده، جواد کریمی قدوسی، سید محمود نبویان، مرتضی آقا تهرانی، مهرداد بذرپاش، اسماعیل کوثری، فاطمه آلیا، احمد امیرآبادی، لاله افتخاری، محمد رضا آشتیانی ، سعی شده این گونه القا کند که این افراد چندان شایستگی نشستن بر صندلی های پارلمان را ندارند.

جالب این که عموم این افراد از کسانی هستند که در سال های اخیر با برداشتن علم عدالت خواهی از اشرافیت خاندان هاشمی رفسنجانی و نیز پرونده های فسادهای کلان اقتصادی همچون کرسنت انتقادات شدیدی کرده و به افشاگری پرداخته اند.

با این همه نقطه جالب تر ماجرا اینجاست که این روزنامه خود را در مقام دلسوز مردم قرار داده و گفته حتی مهم تر از رای آوردن کاندیداهای اصلح، رای نیاوردن این افراد است و باید از حضور آن ها در خانه امن ملت ، ممانعت کرد.

گویا حضور این افراد برای طیف حامیان دولت و طیف پدرخوانده ای که به دنبال شورایی کردن رهبری است، چندان سخت و ناگوار است که به هر قیمت – ولو زیر پا گذاشتن اصول اولیه اخلاق و وجدان و شرف- باید مانع از حضور آن ها در مجلس شد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchminx.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما