جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 37255
مردم در نخستین ساعت‌ اخذ رای در انتخابات حضور پیدا کنند

استاندار قم: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه شرعی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه مردم با بصیرت بالا و غیرت مندی همیشه ثابت کرده‌اند که از مسئولان جلوتر هستند، گفت: مردم در شرکت در انتخابات پیشگام مسئولان هستند.
استاندار قم: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه شرعی است
به گزارش قم نیوز، استاندار قم لحظاتی قبل در مجلس نبی‌اکرم (ص) رای خود را در صندوق رای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

سید مهدی صادقی بعد از اینکه رای خود را به صندوق انداخت با اشاره به اینکه رای‌دادن یک وظیفه ملی است که هر کسی باید به آن عمل کند، اظهار داشت: شرکت در انتخابات تکلیف و وظیفه شرعی است.

استاندار قم با اشاره به اینکه از همه مردم استان قم خواهش کرده بودم که در ساعات اولیه برای شرکت در انتخابات حضور پیدا کنند، افزود: باید خودمان هم به این مهم عمل می‌کردیم که توفیق این کار را داشتم که در نزدیکی محل قدیمی خود رای بدهم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات احساس وظیفه‌ای است که هر کسی باید به آن بپردازد و چه بهتر که از ساعات اولیه به آن اقدام کنیم و در اجرای این تکلیف شرعی پیشگام باشیم.

صادقی با بیان اینکه مدتی است که در صف اخذ رای ایستاده‌ایم، بیان کرد: با اینکه تلاش کردم پیشگام باشم اما با این حال از برخی از مردم عقب افتاده‌ایم و مردم در نخستین ساعت‌ها برای شرکت در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: باید از مردم کار را یاد بگیریم که با بصیرت بالا و غیرتمندی همیشه ثابت کرده‌اند که از مسئولان جلو‌تر هستند و ما به این افتخار می‌کنیم که خدمت گذار این مردم هستیم.

صادقی با اشاره به اینکه مهلت اخذ رای فعلا ۱۰ ساعت است که به اقتضای شرایط ممکن است تمدید شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه دو مجلس رای‌گیری می‌شوند کمی تراکم افراد بیشتر است و بهتر است که مردم رای‌گیری را به ساعات آخر واگذار نکنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbs5bf.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما