جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 37260

۵۱۵ شعبه اخذ رای در شهر قم آماده دریافت آرای مردمی است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با اشاره به اینکه در ۵۱۵ شعبه اخذ رای در شهر قم آماده دریافت آرا مردمی است گفت:همه شرایط برای ایجاد یک حماسه دوباره مهیا است.
۵۱۵ شعبه اخذ رای در شهر قم آماده دریافت آرای مردمی است
به گزارش قم نیوز، رضا سیار امروز در ستاد انتخابات استان قم و در حاشیه برگزاری انتخابات استان قم اظهار داشت: مردم استان قم می‌تواند با استفاده از ۶۱۲ صندوق پیش بینی شده است که ۵۱۵ شعبه در شهر قم و ۹۸ صندوق در شهرهای اقماری و روستاهای تابعه است و تمامی شرایط برای انتخابات از قبل از مهیا شده است.

فرماندار قم با بیان اینکه همه چیز برای تحقق یک حماسه امروز فراهم هست، افزود: تا پاسی ازشب احتمالاً انتخابات تمدید خواهد شد ولی خواهش می‌کنیم از مردم که در ساعات اولیه صبح برای حضور در انتخابات شرکت کنند چرا که ممکن است در ساعات‌های پایانی با تراکم جمعیت مواجه شویم و خود مردم هم وقتشان گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هم که شماره‌های ملی خود را هنوز دریافت نکرده‌اند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۷۱۶۵۵۵ و ۳۷۷۱۲۲۲۰ تماس حاصل کرده و شماره‌های ملی خود را دریافت کنند.

فرمانداری قم خاطرنشان کرد: کسانی هم که درخواست صدور شناسنامه جدید تا یک اسفند امسال به ثبت احوال ارائه کرده‌اند و شناسنامه خود را تا به امروز تحویل نگرفته‌اند هم می‌توانند به اداره کل ثبت احوال استان قم مراجعه کنند وشناسنامه خود را دریافت کنند.

وی افزود: یک شماره تلفن سراسری هم برای کسانی که فاقد شماره ملی هستند اعلام شده است که مردم می‌تواند با شماره ۰۲۱-۶۶۷۰۷۱۳۱ تماس گرفته و شماره ملی را دریافت کرده و فرصت حضور در انتخابات را داشته باشند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchvinx.23nq-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما