شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 37271
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
شهردار منطقه ۵ قم خبر داد

احداث همزمان ۳ بوستان در رینگ مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۵ قم گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز، امکانات رفاهی و ورزشی و ایجاد چشم‌انداز زیبا برای شهروندان و زائران، سه بوستان در رینگ مسجد مقدس جمکران احداث خواهد شد.
احداث همزمان ۳ بوستان در رینگ مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن اظهار کرد: برای افزایش سرانه فضای سبز، امکانات رفاهی و ورزشی و ایجاد چشم‌انداز زیبا و اجرای شبکه معابر برای شهروندان و زائران مسجد مقدس جمکران، اقدام به احداث سه بوستان در مقابل درب سه به متراژ بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع، مقابل درب چهار به متراژ بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع و جنب ناحیه یک بیش از هزار و ۲۰۰ مترمربع شده است.

وی افزود: این سه بوستان دارای کمپلکس بازی، ست تندرستی، زمین بازی، آبنما، سرویس بهداشتی و مبلمان شهری است و موجب ایجاد محیطی مطلوب و سالم برای آرامش و آسایش زائران و شهروندان خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ بیان کرد: این بوستان‌ها در منطقه کمتر برخوردار احداث شده است تا موجب ایجاد محیطی مطلوب برای زائران و ساکنان منطقه جمکران شود.

ترکمن بوستان‌های رینگ مسجد را مکمل نشاط و شادابی روحیه زائرین و شهروندان دانست و ادامه داد: طراحی و ایجاد فضای سبز، بخشی از چهره شهر را می‌سازد و یکی از نیازهای ضروری و پدیده‌های مطلوب زندگی شهرنشینی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد:‌ بوستان‌های عمومی تاثیر بسزایی در آب و هوای شهرها می‌گذارد و کمک زیادی به حفظ بهداشت محیط و سلامتی افراد می‌کند، در بوستان‌های عمومی سعی بر آن است که وسائل سرگرمی و رفاهی با استانداردسازی شبکه‌های روشنایی و محوطه بازی کودکان برای سنین مختلف وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcjv8et.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما