يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : 37287
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی و پایمردی در راه انقلاب مهم‌ترین پیام حضور ملت ایران درانتخابات است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رای گفت: در انتخابات روز جمعه ملت ایران با حضور بیش از ۶۰ درصد واجدین آرا ایستادگی و پایمردی خود را در راه حفاظت از آرمان‌های انقلاب اثبات کرد.
ایستادگی و پایمردی در راه انقلاب مهم‌ترین پیام حضور ملت ایران درانتخابات است
آیت الله محسن حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نیوز، با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران پای صندوق‌های رای اظهار داشت: انتخابات همواره نماد جمهوریت نظام بوده است و پیام اعتماد و امید ملت را به همه دنیا مخابره می‌کند و مشت محکمی به دهان افرادی است که سخن از یاس و ناامیدی مردم نسبت به ادامه مسیر انقلاب می‌زنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات هفتم اسفندماه دارای پیام امید و استقامت ملت ایران برای جهانیان بود که پیام بسیار مهمی است و این پیام در انتخابات ادوار مختلف توسط ملت ایران به دنیا مخابره می‌شود.

آیت الله حیدری با اشاره به حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: در انتخابات روز جمعه ملت ایران با حضور بیش از ۶۰ درصد واجدین آرا ایستادگی و پایمردی خود را در راه حفاظت از آرمان‌های انقلاب اثبات کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه نمایندگان ملت باید به وعده‌های خود عمل کنند، عنوان کرد: نمایندگانی که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند مسئولیت مظاعفی در برابر خدا و امام زمان (عج) و همچنین در برابر خون شهدا که سبب آبیاری درخت انقلاب شدند دارند و باید در راستای حفظ و کرامت و عظمت مردم فعالیت کنند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcgux9w.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما