دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : 37343
علی رغم ابطال مصوبه دولت برای افزایش جرائم، فرمانده پلیس راهور خبر داد:

ادامه تلاش راهنمایی و رانندگی برای افزایش جرائم رانندگی

قم نيوز : قم نیوز: در حالی که دیوان عدالت اداری مصوبه دولت مبنی بر افزایش جرائم رانندگی را باطل کرده است، فرمانده پلیس راهور ناجا از ادامه تلاش راهنمایی و رانندگی برای افزایش جریمه تخلف از مسیر دیوان عدالت اداری خبر داد.
ادامه تلاش راهنمایی و رانندگی برای افزایش جرائم رانندگی
به گزارش قم نیوز، همین هفته پیش بود که دیوان عدالت ادرای مصوبه دولت مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی را ابطال کرد و حالا جانشین فرمانده پلیس می‌گوید گرچه افزایش نرخ جرائم رانندگی اعمال نمی‌شود اما موضوع را از مسیر دیوان عدالت پیگیری می‌کنیم.

سردار اسکندر مومنی در حاشیه یازدهمین همایش روسای پلیس راهور ناجا در واکنش به موضوع ابطال مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی اظهار داشت: پلیس همواره مجری قانون بوده و گرچه شاید این مساله مد نظر ما نبوده ولی به واسطه وظیفه ذاتی خود، به قانون عمل می‌کنیم.

جانشین فرمانده ناجا افزود: البته ما معتقدیم که مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی بر اساس قانون انجام شده و تنها مرجع رسمی اعلام نرخ تورم، دولت است.

وی خاطرنشان کرد: در این مصوبه از میان 170 کد تخلف رانندگی، نرخ تنها 40 تخلف افزایش داشت و به نظر می‌رسد با ابطال این مصوبه، این تکلیفِ قانونی روی زمین مانده و از این رو موضوع را از مسیر دیوان عدالت پیگیری می‌کنیم.

مومنی در پایان گفت: با توجه به قانونی بودن اقدام دیوان عدالت اداری در ابطال این مصوبه، افزایش نرخ جرائم رانندگی اعمال نخواهد شد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjttet.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما