سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 37352
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

قصه «سرگذشت انار شیرین» در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، قصه «سرگذشت انار شیرین» به همت کارشناسان مرکز فرهنگی گل نرگس در این مرکز و همچنین ویژه مادران و کودکان در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.
قصه «سرگذشت انار شیرین» در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، قصه «سرگذشت انار شیرین» به همت کارشناسان مرکز فرهنگی گل نرگس در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

این قصه در مورد بیماری حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و درخواست انار از همسرشان حضرت علی علیه‌السلام است که حضرت به دنبال انار به شهر دیگری سفر می‌کنند و به علت نبودن فصل رویش انار فقط یک دانه پیدا می‌کنند، اما این انار در راه بازگشت، نصیب بیمار در راه‌مانده‌ای می‌شود.

حضرت با خود فکر می‌کنند که پاسخ حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها را چه بدهند، وقتی به منزل رسیدند با سینی انار مواجه می‌شوند که در مقابل حضرت زهرا بود و ایشان در پاسخ به تعجب حضرت علی علیه‌السلام فرمودند: «وقتی شما رفتید یک نفر این سینی انار را برایم آورد و گفت از طرف حضرت علی علیه‌السلام آورده است».

این داستان برگرفته از کتاب «۳۶۰ داستان از فضایل مصائب و کرامات فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها» نوشته عباس عزیزی است.

قصه «سرگذشت انار شیرین» در مرکز فرهنگی گل نرگس ویژه کودکان برگزار می‌شود، همچنین این قصه در شام سه‌شنبه (۱۸ و ۲۵ اسفند) پس از نماز مغرب و عشاء ویژه مادران و فرزندان در مسجد خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcj8tet.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما