پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 37368
نمایندگان مجلس به معنویت و مشکلات جوانان توجه ویژه داشته باشند

آیت‌الله سبحانی: واردات بی‌رویه عامل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولید شده است

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه نمایندگان باید نسبت به لزوم معنویت در مجلس شورای اسلامی تذکر دهند، گفت: در نطق‌های مجلس جدا از مسئله‌های کاری به مسائل اجتماعی و مشکلات جوانان پرداخته شود.
آیت‌الله سبحانی: واردات بی‌رویه عامل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولید شده است
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام ذوالنور و امیرآبادی منتخبان مردم قم در مجلس دهم اظهار داشت: هنگام رای دادن قید کردم "رای دادن من به وکلای مردم منوط به به این است که آن‌ها به اسلام عمل کنند".

مرجع تقلید شیعیان خطاب به امیرآبادی افزود: اولاً از شخص شما تشکر خاصی دارم چراکه نه تنها دغدغه قم را دارید بلکه نسبت به اوضاع تهران هم حساسیت دارید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم رسیدگی به امور قم گفت: در دولت‌های گذشته علی رغم توجه به امور عمرانی هیچ یک نسبت به امور معنوی توجه ویژه‌ای نداشتند در حالی که کشور ما باید از نظر معنویت پیش رو باشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید نسبت به لزوم معنویت در مجلس شورای اسلامی تذکر دهند، تصریح کرد: روز به روز شاهد بد‌تر شدن وضعیت حجاب در کشور هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر اینکه گفتن عیب اشکالی ندارد بلکه باید درصدد درمان آن بود، افزود: باید در رابطه مسائلی مانند حجاب، اعتیاد و لزوم معنویت بحث شود و در نطق‌های مجلس جدا از مسئله‌های کاری به مسائل اجتماعی و مشکلات جوانان پرداخته شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: واردات کالا از کشورهای دیگر سبب تعطیلی بسیاری از واحدهای تولید به‌ویژه در صنایع نساجی شده است که این موضوع سبب گلایه و ناراحتی صاحبان صنایع می‌شود.

وی با اشاره به عدم استحکام ساختمان‌های قدیمی قم تاکید کرد: بسیاری از ساختمان‌ها در قم در برابر زلزله آسیب‌پذیر هستند که باید در این باره نیز اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcg7w9w.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما