جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 37443
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم مطرح کرد

تعیین ۵ نقطه در سطح شهر قم برای ساماندهی وانت‌بارها

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از تعیین پنج نقطه در سطح شهر قم برای ساماندهی وانت‌بارها خبر داد.
تعیین ۵ نقطه در سطح شهر قم برای ساماندهی وانت‌بارها
به گزارش قم نیوز، احمدرضا شفیعی با بیان اینکه وانت‌بارها و دستفروشان در سطح شهر وضعیت نازیبایی ایجاد کردند اظهار کرد: از چهار ماه گذشته هماهنگی‌ها با مراجع قضایی و انتظامی انجام شده و اطلاع‌رسانی در سطح شهر در طول سه تا چهار ماه از طریق بنر، بروشور و رسانه‌ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: پنج نقطه از شهر برای کسانی که ساکن قم هستند و در شهر قم زندگی می‌کنند، برای ساماندهی مشخص شده است؛ باید در نظر داشت ۷۰ درصد هجمه در شهر در زمینه بحث وانت‌بارها متعلق به شهرهای همجوار است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به تعریف برنامه و ابلاغ به مناطق هشتگانه گفت: درصدد ساماندهی وانت‌بارها هستیم، بنابراین هماهنگی با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده و از ۱۵ فروردین نسبت به هدایت وانت‌بارهای سطح شهر با هماهنگی و دستور مقام قضایی به این پنج نقطه اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: این مکان‌ها اطلاع‌رسانی شده تا مراحل قانونی طی شود تا حق و حقوقی از فردی ضایع نشود، پس از ایام نوروز برای طی مراحل قانونی و اعمال قانون با دستور قضایی اقدام می‌کنیم.

شفیعی یادآور شد: همچنین دو مکان برای دستفروشان در پارکینگ شرقی، رو به روی درب هشت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این امر علاوه بر ۹ بازاری است که در مناطق هشت‌گانه برپا می‌شود که دستفروشان می‌توانند در این نقاط مستقر شوند، در غیر این صورت در هر مکان دیگر با آنها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaeyne.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما