چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 37475
منبع : پایگاه خبری پلیس
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی:

خدمت پليس به کشور، خدمت به اسلام، دين و امام زمان (عج) است

قم نيوز : قم نیوز: آيت الله " لطف الله صافي گلپايگاني" در ديدار فرمانده ناجا با وي، گفت: خدمت پليس به کشور، خدمت به اسلام، دين و امام زمان (عج) است.
خدمت پليس به کشور، خدمت به اسلام، دين و امام زمان (عج) است
به گزارش قم نیوز، آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني در ديدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: اسلام و دين مي خواهد شما کارتان را مهم بدانيد، تامين امنيت مردم از اهميت بسزايي برخوردار است که اميدوارم موفق باشيد مخصوصا" در کمک به ضعفا که هرچه به آنها بيشتر خدمت کنيد ثوابش بيشتر است.

وي با بيان اينکه اين مملکت در حفظ و حراست حضرت ولي عصر (عج)است، گفت: خدمت پليس به کشور خدمت به اسلام، دين و امام زمان (عج) است، هرچقدر تلاش ماموران پليس بيشتر باشد امام زمان خوشحال تر است و من اميدوارم بتوانيد وظايفتان را به نحو احسن انجام دهيد.

آيت الله صافي گلپايگاني ادامه داد:امروز اين همه فتنه در دنيا وجود دارد اما کشور ما مصونيت دارد که اين اسباب خوشحالي و خوشبختي دارد بايد در راه خدا و دين قدم برداريم تا ممکلت حفظ شود.

معظم له در خاتمه مردم را به همکاري با پليس سفارش کرد و گفت: همه ما بايد به وظايف اسلامي مان واقف باشيم؛ خط اول ما خط ديني و اسلامي است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور: شاخص‌های انتظامی کشور بهبود یافته است
در ابتداي اين ديدار، سردار "اشتري" فرمانده ناجا اظهار داشت: نيروي انتظامي همچون سنوات گذشته در ايام نوروز به هموطنان در حال خدمات رساني است.

سردار " حسين اشتري" افزود: 500 هزار نفر از نيروهاي پليس در حال خدمت به هموطنان در ايام نوروز هستند که با توصيه هاي پليس و همکاري مردم شاهد کاهش تلفات جاده اي هستيم.

وي ادامه داد: البته بايد فعاليت ها بيشتر شود تا تلفات جاده اي کاهش بيشتري داشته باشد که اين از تاکيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است؛ براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، فرهنگ ترافيکي ارتقاء مي يابد و تخلفات و تلفات کمتر مي شود.

سردار اشتري بيان داشت: همچنين به لطف خداوند برخي جرايم نيز درشهرها کاهش قابل توجهي داشته؛ از سوي ديگر در مجموع شاخص ها بهتر شده است.

فرمانده ناجا درخاتمه با بيان اينکه همکارانم در ايام نوروز مشغول خدمت رساني به هموطنان هستند، گفت: موضوعات امنيتي و اجتماعي نيز به برکت خون شهداء و هدايت داهيانه رهبري(حفظه الله) و عنايت حضرت وليعصر (عج) مطلوب بوده است.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcftjdm.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما