شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 37598
امیرآبادی خبر داد

اختصاص بودجه مناسب به طرح تحول نظام سلامت در مجلس

قم نيوز : قم نیوز: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه مناسب در کمیسیون بودجه مجلس به طرح تحویل نظام سلامت خبر داد.
اختصاص بودجه مناسب به طرح تحول نظام سلامت در مجلس
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی امروز در دیدار با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم، طی سخنانی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه زحمات و خدمات گسترده ای را به همشهریان ارائه می دهد که از زحمات همه شما قدردانی می شود.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت گفت: در این زمینه کارهای خوبی شده اما در کل کشور نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان بدهی وجود دارد و نگرانیم که تمامی زحمات وزیر بهداشت زیر سئوال برود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: البته در کمیسیون مجلس، بودجه خوبی را امسال در این زمینه تخصیص دادیم که امیدواریم مشکلات برطرف شود.

امیرآبادی به تلاش های دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: برخی می خواهند که هیئت رئیسه دانشگاه را به حاشیه ببرند که باید مراقب باشید و اجازه ندهید که این اتفاق رقم بخورد.

وی گفت: تمامی تلاش ما باید این باشد که مشکلات مردم برطرف شود و باید همه مدیران و دستگاه های دولتی در این زمینه گام بردارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته ما از دانشگاه علوم پزشکی قم این است که فضای آینده بهداشت و درمان بر روی کاغذ آورده و به ما تحویل داده شود تا بدانیم که چه باید بکنیم و چه انتظاراتی از ما دارید.

امیرآبادی تصریح کرد: همچنین باید سرانه تخت های بیمارستانی مشخص شود و بدانیم که تا سال ۱۴۰۱ باید به چه جایگاهی برسیم.

وی با اشاره به وضعیت بهداشت گفت: در این زمینه نیز باید انتظارات بیان شود تا بتوانیم خدمات گسترده ای را ارائه و در خدمت مردم و به ویژه روستائیان باشیم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcbwsbf.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما