سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 37645
منبع : خبرگزاری ايرنا
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

مشكل راه ارتباطی شهرك قدس به پردیسان از مسیر شهرك مهدیه برطرف شد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: مشكل راه مواصلاتی شهرك قدس به پردیسان كه پیش از این با مشكلاتی مواجه بود، از طریق شهرك مهدیه برطرف شده و تا پایان سالجاری این مسیر بازگشایی خواهد شد.
مشكل راه ارتباطی شهرك قدس به پردیسان از مسیر شهرك مهدیه برطرف شد
به گزارش قم نیوز، نعمت الله عواطف رستمی  بیان کرز: با تلاش و رایزنی های فراوان و همكاری هایی كه صورت گرفته، فاز سوم بلوار مرجعیت از شهرك مهدیه تا شهرك پردیسان خواهد بود و گره ترافیكی شهرك پردیسان نیز باز می شود.

طرح مسیر مواصلاتی شهرك قدس به پردیسان از سال ها قبل، میان هیات مدیره شهرك مهدیه قم و برخی نهادها مانند شهرداری و سازمان راه و شهرسازی مطرح بود و رایزنی های زیادی با بزرگان حوزه برای رفع این مشكل جریان داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به توقف عملیات پل غدیر گفت: پل غدیر كه در ادامه بلوار زائر به سمت پردیسان می باشد با مشكلات مدیریتی مواجه و این مشكل هنوز صد درصد حل نشده است.

وی افزود: در فاز دو بلوار زائر نیز دو كیلومتر از مسیر آماده آسفالت است و این فاز بعد از رفع مشكل مدیریتی مربوط به پل غدیر ، با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی گفت: اگر بلوار زائر كه یكی از مسیرهای انتقالی و مواصلاتی به پردیسان است راه اندازی شود گره ترافیكی پردیسان حل خواهد شد.

عواطف رستمی با اشاره به برخی مشكلات زیرساختی مسكن مهر درشهرك پردیسان نیزگفت: پردیسان را شهرداری نساخته و زیرساخت های آن نیز به دولت ها باز می گردد و اگر مردم نسبت به مسكن مهر گلایه دارند، شهرداری نقش خاصی ندارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسكن و شهرسازی تاسیس و در سال 1390 به یكی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcenp8x.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما