چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 37697

پیشرفت تشیع و اسلام دشمنان را به تبلیغ علیه آن ترغیب کرده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: مکتب اهل بیت (ع) در حال پیشرفت است و این مسئله سبب عصبانیت بیشتر دشمنان شده که در نتیجه آن به تبلیغ علیه تشیع و پیروان اهل بیت (ع) پرداخته اند.
پیشرفت تشیع و اسلام دشمنان را به تبلیغ علیه آن ترغیب کرده است
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه که در مدرسه اعظم برگزار شد اظهارداشت: ابوذر در مسئله امر به معروف و نهی از منکر دارای درجات بالایی است.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه همواره ائمه و دین ما به فریادگران اهمیت زیادی می دادند افزود: ابوذر نمونه ای از این فریادگران بود که مورد تایید اهل بیت (ع) بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین خیانتهایی که آل سعود انجام داده از بین بردن آثار اسلامی به ویژه آثار مربوط به اهل بیت (ع) است خاطر نشان کرد: مکتب اهل بیت (ع) در حال پیشرفت است و این مسئله سبب عصبانیت بیشتر دشمنان شده که در نتیجه آن به تبلیغ علیه تشیع و پیروان اهل بیت (ع) پرداخته اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بداند با بدو بیراه گفتن نمی توانند نور اسلام را خاموش کنند گفت: در طول تاریخ برنامه ها و تبلیغات زیادی برای اینکار داشته اند، اما انقلاب اسلامی معروف بزرگی است که باید در مسیر حفظ دین از آن حمایت کرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcbz0bf.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما