پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 37739
منبع : خبرگزاری فارس
معاون شهردار قم:

پروژه تقاطع امام علی(ع) نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه روگذر تقاطع امام علی(ع) وضعیت شفاف و روشنی دارد، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی پروژه امام علی(ع) نیمه نخست امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.
پروژه تقاطع امام علی(ع) نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر قم اظهار کرد: از 14 پروژه اولویت‌دار هشت پروژه فعال شده است.

وی اضافه کرد: پروژه احداث رمپ و لوپ پل 9 دی به وضعیت مناسبی رسیده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خاطرنشان کرد: در پروژه بلوار مرجعیت، یک کیلومتر نخست به اتمام رسیده و با تکمیل روشنایی به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه روگذر تقاطع امام علی(ع) وضعیت شفاف و روشنی دارد و پیشرفت این پروژه مشهود و چشمگیر است، اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه امام علی(ع) نیمه نخست امسال به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌روی اجرای دو پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و تقاطع میثم تصریح کرد: این پروژه‌ها با وجود مشکلات وسیعی که داشت تاسیسات ویژه، تملک املاک تجاری و نوع قرارداد به کلاف سردرگمی تبدیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه زمان تعهد پیمانکار در پروژه تقاطع غیرهمسطح عماریاسر دی‌ماه سال گذشته به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: پیمانکار مباحثی را مطرح کرده و تا خردادماه 95 متعهد شده و صورتجلسه‌ای به امضا رسیده است، ولی روند همچنان به کندی پیش می‌رود.

قاری‌قرآن اظهار کرد: در سال جدید جلسات متعددی داشتیم که بتوانیم مشکلات را رفع کنیم، ولی مشکلات درون سیستمی برای مجموعه پیمانکاری وجود دارد و کار در مباحث قراردادی دچار شرایط خاصی شده است.

وی گفت: این پروژه قابلیت این را دارد که ظرف سه تا چهار ماه به مرحله تکمیل برسد، ولی ساختار لازم در مجموعه پیمانکار برای چنین کاری وجود ندارد؛ در حال حاضر پیگیری‌ها برای مشخص شدن تکلیف این پروژه با جدیت دنبال می‌شود.
انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdci3yap.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما