دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 37856
آیت الله نوری همدانی:

عربستان غلام حلقه به گوش آمریکا است/ روحیه جهادی وجهه ممیزه انقلاب اسلامی است

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اسکتبار ستیزی از اصول انقلاب اسلامی است، گفت: امروز عربستان نوکر حلقه به گوش آمریکا است و ما وظیفه داریم که این پیام را به همه برسانیم.
عربستان غلام حلقه به گوش آمریکا است/ روحیه جهادی وجهه ممیزه انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به اینکه انسان عاقل به شرایط زمان خود علم و آگاهی دارد، اظهار داشت: انسان باید از وقایع زمان خود آگاه بوده و در راستای آن حرکت کند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از وقایع زمان ما بوده است که باید نسبت به آن شناخت کامل حاصل کنیم، افزود: باید از ارکان انقلاب، ثمرات و برکات آن و آسیب هایی که آن را در معرض خطر قرار داده اند آگاهی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: وجهه بارز و ممیزه این انقلاب از سایر انقلاب ها در دنیا دینی و مذهبی بودن آن است، و این انقلاب را نباید در ردیف سایر انقلاب های دنیا قرار داد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه از زمان پیامبر(ص) همیشه کسانی بودند که در حکومت انحراف ایجاد می کردند، یبان کرد: اسلام این اجازه را نمی دهد که عده ای کاخ نشین بر همه مردم حکومت کنند و این برخلاف اسلام و کرامت انسانی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل وقوع انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بود، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کشورهای روس و انگلیس و بعد هم آمریکا بر کشورهای دیگر مسلط شدند و امام با انقلاب خود تحولی در این تسلط ایجاد کرد.

آیت الله نوری همدانی افزود: اولین شاخص انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که رکن بسیاری مهم و قلب تپنده نظام اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه اینکه محبت و اطلاعات از اهل بیت دو اصلی است که باید اهل ایمان از آن برخوردار باشند، خاطرنشان کرد: کسی که به ائمه محبت نداشته باشد همه اعمالش باطل است.

وی با تاکید بر اینکه مردم از دیگر ارکان انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: میلیون ها انسان عاشق شهادت در کشور وجود دارند و به همین دلیل ما نیازمند سالح هسته ای نیستیم واین مردم پشتوانه نظام هستند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه تاکید امام بر خدمت به مردم به خصوص مستضعفان بوده است، تصریح کرد: یکی از شاخصه های مهم انقلاب قدرت جهادی است که امروز در ایران حاکم است.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: امام خمینی(ره) اسلام ناب را در برابر اسلام تکفیری و داعشی و طالبانی در کشور حکم فرما کرد.

وی افزود: امروز هم اسکتبار به ما می گوید که چرا در مقابله با عربستان و اسرائیل حرف های تحریک آمیر می زنید. اما ما حرف قرآن را می زنیم، قرآن تاکید کرده است که با یهود و نصارا پیمان دوستی نبدید اما امروز عربستان نوکر حلقه به گوش آمریکا است.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdciqvap.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما