دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 37863
منبع : خبرگزاری مهر

کاهش سرقت‌های مهم طی ایام نوروز در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات فرماندهی انتظامی قم از کاهش سرقت‌های مهم طی ایام نوروز در این استان خبر داد و گفت: در این مدت سرقت مغازه ۵۴ درصد و سرقت اتومبیل ۱۶ درصد کاهش داشته است.
کاهش سرقت‌های مهم طی ایام نوروز در قم
به گزارش قم نیوز،سرهنگ صیاد درویشی  اظهار داشت طی ایام نوروز تمامی مأموریت‌ها‌ی انتظامی، ترافیکی و عملیاتی در قم توسط قرارگاه امام علی(ع) کنترل شده و مسائل استان در این قرارگاه به صورت روزانه بررسی و کنترل و تصمیم‌های لازم جهت افزایش امنیت در این استان اتخاذ می‌شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی و امنیتی و در تعامل با سایر دستگاه‌ها انجام گرفته است، گفت: در این مدت همه سرقت‌های مهم در استان قم کاهش ۲ درصدی داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم یکی از معضلات استان قم را در گذشته سرقت مغازه، سرقت اتومبیل و سرقت موتورسیکلت عنوان کرد و افزود: در ایام نوروز از تاریخ اول فروردین ماه تا ۱۳ فروردین سرقت مغازه ۵۴ درصد کاهش، سرقت اتومبیل ۱۶ درصد کاهش و سرقت موتورسیکلت نیز هفت درصد کاهش وجود داشته است.

درویشی با بیان اینکه در جرائم امنیتی نیز در ایام نوروز کاهش قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم، افزود: طی این مدت بیش از چهار و چهار دهم درصد رشد کشفیات در حوزه مواد مخدر وجود داشته است.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز کلیه تصادفات درون شهری و برون شهری ۷ درصد کاهش، همچنین در تعداد جانباختگان نیز ۲۷ درصد کاهش وجود داشته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: مصدومان تصادفات در ایام تعطیلات نوروز نیز ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه پلیس ۱۱۰ بالغ بر ۱۶ هزار تماس برقرار شده که ۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

درویشی ادامه داد: با وجود افزایش تماس‌ها، ۹ و چهار دهم درصد افزایش تماس‌های عملیاتی وجود داشته است و ۶۰ الی ۶۵ درصد تماس‌ها منجر به حضور پلیس در محل حادثه شده است.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد از تماس‌ها به مشاوره و راهنمایی در ۱۱۰ و همچنین ۱۰ درصد تماس‌ها خارج از حوزه کاری پلیس بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgw79w.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما