دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : 37866
منبع : خبرگزاری مهر

۳ نماینده از قم به مسابقات کشتی جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم، گفت: ۳ نماینده از قم به مسابقات کشتی جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند.
۳ نماینده از قم به مسابقات کشتی جمهوری آذربایجان اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار داشت: تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان کشورمان در حالی راهی باکو خواهند شد که جامعه کشتی استان قم با سه نماینده در این اعزام سهم به سزایی دارد.

وی افزود: فدراسیون کشتی جهت حضوری پرقدرت در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا سخت در تلاش است که تیمی را ساخته و پرداخته کند که در خور نام بلند آوازه سبقه کشتی کشورمان در میادین بین المللی باشد.

رئیس هیئت کشتی استان قم، گفت: برنامه ریزی جهت حضور و اعزام به میادین مختلف بین المللی به عنوان مسابقات تدارکاتی برای کسب آمادگی و تجربه لازم دردستور کار فدراسیون کشتی کشورمان قرار دارد.

حلوایی بیان داشت: با توجه به قابلیت و توانمندی‌های بالای جامعه کشتی استان قم‌ بخصوص در رشته فرنگی، کمتر اعزامی در این رشته و در رده‌های سنی پایه به انجام می‌رسد که نماینده‌ای از استان قم در آن سهیم نباشد.

وی عنوان کرد: سید موسی طباطبایی ورزشکار پرافتخار سال‌های نه چندان دور کشتی فرنگی استان قم وظیفه سرپرستی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران را در این مسابقات برعهده دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: رقابت‌های جام بین المللی فدراسیون آذربایجان در حالی روزهای ۷ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود که ابوالفضل زینتی رفاه فرنگی کار نوجوان قمی به عنوان نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشورمان بروی تشک خواهد رفت.

حلوایی افزود: دومین نماینده استان قم در این رویداد بین المللی شاخص کشتی، روح الله میکائیلی مربی جوان و پرکار کشتی فرنگی استان قم می‌باشد که به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjmoet.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما