کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبرداد

برگزاری 30 کارگاه آموزشی برای رانندگان تاکسی

خبرگزاری فارس , 31 فروردين 1395 ساعت 11:26

قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی با محوریت قوانین راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه‌های ایمنی در سال گذشته خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با بیان اینکه شهرداری قم برنامه‌ریزی مشخصی را برای توسعه خدمات‌رسانی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تدوین کرده است، اظهار کرد: با همکاری مطلوب شرکت تعاونی در سال 94 سایر اقلام مصرفی تاکسی‌ها با 20 درصد تخفیف در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته تعمیرگاه فنی تخصصی تاکسی شهر قم با مساحت بیش از 700 متر و مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است که خدمات مختلف را با تخفیف مناسب به سواری‌های شخصی و تاکسی‌ها ارائه می‌دهد.

وی گفت: این تعمیرگاه در ایام تعطیلات نوروز نیز به صورت ویژه به مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی داشته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی با محوریت قوانین راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه‌های ایمنی در سال گذشته یاد کرد و گفت: هزار نفر از دانش‌آموزانی که پدران آنها به قوانین احترام می‌گذارند، در سال گذشته تجلیل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شهر قم در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی به صورت ویژه به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: شهر قم در 120 روز از سال به صورت ویژه پذیرای مسافران بوده و سازمان تاکسیرانی برای این ایام برنامه‌ریزی مشخصی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 37883

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37883/برگزاری-30-کارگاه-آموزشی-رانندگان-تاکسی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir