سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 37883
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبرداد

برگزاری 30 کارگاه آموزشی برای رانندگان تاکسی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی با محوریت قوانین راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه‌های ایمنی در سال گذشته خبر داد.
برگزاری 30 کارگاه آموزشی برای رانندگان تاکسی
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با بیان اینکه شهرداری قم برنامه‌ریزی مشخصی را برای توسعه خدمات‌رسانی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تدوین کرده است، اظهار کرد: با همکاری مطلوب شرکت تعاونی در سال 94 سایر اقلام مصرفی تاکسی‌ها با 20 درصد تخفیف در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: سال گذشته تعمیرگاه فنی تخصصی تاکسی شهر قم با مساحت بیش از 700 متر و مشارکت بخش خصوصی ساخته شده است که خدمات مختلف را با تخفیف مناسب به سواری‌های شخصی و تاکسی‌ها ارائه می‌دهد.

وی گفت: این تعمیرگاه در ایام تعطیلات نوروز نیز به صورت ویژه به مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی داشته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری 30 کلاس آموزشی با محوریت قوانین راهنمایی و رانندگی و آیین‌نامه‌های ایمنی در سال گذشته یاد کرد و گفت: هزار نفر از دانش‌آموزانی که پدران آنها به قوانین احترام می‌گذارند، در سال گذشته تجلیل شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شهر قم در اعیاد و مناسبت‌های مذهبی به صورت ویژه به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(ع) خدمات‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: شهر قم در 120 روز از سال به صورت ویژه پذیرای مسافران بوده و سازمان تاکسیرانی برای این ایام برنامه‌ریزی مشخصی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcipvap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما