سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 37900
آیت الله نوری همدانی:

مشکلات کشور با شعاردادن حل نمی‌شود/ گرانی و بیکاری معضلات امروز جامعه

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گرانی و بیکاری را دو معضل امروز جامعه معرفی کرد و گفت: تنها با حرف زدن و شعاردادن مشکلی حل نمی شود بلکه باید اقدام عملی برای حل مشکلات داشت.
مشکلات کشور با شعاردادن حل نمی‌شود/ گرانی و بیکاری معضلات امروز جامعه
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مردم ما امروز با دومشکل گرانی و بیکاری مواجه هستند اظهارداشت: مسئولان باید در هر جایگاهی قرار دارند برای حل این مشکل تلاش کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه شود افزود: از پنج سال پیش این مسئله مورد توجه در جامعه قرار گرفته در صورتی که مسئولان به آن توجه کافی ندارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه دولت باید به مسئله عفاف و حجاب توجه بیشتری داشته باشد عنوان کرد: وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی باید به این مسئله توجه کرده و دولت دستورالعمل های لازم را ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه مسئله دیرکرد و دریافت آن در بانکها مورد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد گفت: دریافت دیرکرد ربا است و حرام بوده که ما بارها در این خصوص تذکر داده ایم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه مردم نامه های بسیاری در این مورد نوشته اند خاطر نشان کرد: تذکراتی در این مورد داده ایم اما هنوز بانک ها دیرکرد دریافت می کنندو بانک باید از منابع مالی که در اختیار دارد برای رونق اقتصاد و صنعت و تولید استفاده کند در حالی که همچنان به دریافت دیرکرد ادامه می دهند.

استاد برجسته حوزه علمیه همچنین به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: تنها با حرف زدن و شعاردادن مشکلی حل نمی شود بلکه باید اقدام عملی برای حل مشکلات داشت.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdciu3ap.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما