پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 37969
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ جوانان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم کیک بوکسینگ جوانان با حضور استعدادهای این رده سنی در قم خبر داد.
برگزاری مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ جوانان در قم
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده گفت: هیأت ورزش‌های رزمی قم به سبب جمعیت بالای ورزشکاران سازمان یافته و همچنین وجود استعدادهای ناب و بالقوه همواره برای انتخاب بهترین‌ها به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور کار سختی دارد.

وی ادامه داد: مربیان خوب،‌ با دانش و پرتلاشی در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به تربیت استعدادها و نخبه‌های این هیأت می‌پردازند و به همین دلیل همواره شاهد رقابت جذاب، تماشایی و حساس در مسابقات مختلف استانی هستیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: ما ناگزیر به برگزاری رقابت‌های انتخابی استان هستیم تا بهترین‌ها و چهره‌های شاخص و همچنین مدعیان عضویت در تیم‌های اعزامی استان قم به مسابقات کشوری را از دل پیکارهای انتخابی شناسایی کنیم.

محمدزاده با اشاره به فراخوان این هیأت ورزشی برای ثبت‌نام رزمی‌کاران مدعی در مسابقات انتخابی تیم رده سنی جوانان کیک‌بوکسینگ استان قم تصریح کرد: این رقابت‌ها امروز به میزبانی سالن ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام مربیان فعال در ورزش‌های رزمی قم برای حضور در این مسابقات و معرفی قهرمانان خود در این فراخوان دعوت می‌کنیم تا با حضور حداکثری رزمی‌کاران این رده سنی شاهد رقابتی جذاب و تماشایی و در نهایت انتخاب بهترین‌ها برای عضویت در تیم منتخب جوانان قم باشیم.

این مسئول با بیان اینکه حضور در این دوره از مسابقات برای تمامی قهرمانان سبک‌های مختلف رزمی قم محدودیتی ندارد، یادآور شد: امسال قصد داریم یکی از هیئت‌های نمونه ورزش قم در کسب مدال از رقابت‌های کشوری و میادین برون‌مرزی باشیم و در جمع هیئت‌های برتر ورزش قم قرار بگیریم.

محمدزاده افزود: پیکارهای انتخابی بهترین فرصت و شاخص‌ترین معیار برای شناسایی بهترین‌ها به منظور عضویت در تیم اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی رزمی رده سنی جوانان کشور است و یقیناً تیم قم در رقابت با حریفان خود از سایر استان‌ها نیز عملکرد موفقی خواهد داشت.

وی در ادامه با دعوت از خانواده بزرگ ورزش‌های رزمی قم برای وحدت و همدلی به منظور رقم زدن یکسال موفق برای این هیأت ورزشی خاطرنشان کرد: زندگی ما نتیجه انتخاب‌هایی است که انجام می‌دهیم و چنانچه قصد داریم در این مسیر گام‌های موفقی برداریم بهتر این است که در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم.

این مسئول گفت: از اینکه در مجموعه هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در کنار بهترین‌های این رشته قرار گرفته‌ام خوشحالم و دست تمام افرادی که با صداقت و دلسوزی برای ارتقای جایگاه این هیئت و ورزش قم تلاش می‌کنند را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم که در کنار هم یکی از بهترین سال‌های فعالیت هیئت رزمی قم را رقم بزنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdnn0s.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما