يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : 38033
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:

مجتمع درمانی شهید بهشتی بیمارستان هوشمند می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به مجموعه‌های درمانی قم گفت: دو بیمارستان در کل کشور قرار است به عنوان بیمارستان هوشمند معرفی شود که یکی از آنها بیمارستان شهید بهشتی قم است.
مجتمع درمانی شهید بهشتی بیمارستان هوشمند می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا مظفری امروز در مراسم افتتاح مرکز سلامت جامعه نجاتی اظهار کرد: در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری که موضوع همدلی و همزبانی را مطرح کرده و اقتصاد مقاومتی که امسال مطرح فرمودند مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در همه زمینه‌ها همت و تلاش خود را در راستای خدمت به مردم به کار گرفته است.

وی افزود: مجموعه دانشگاه با یک ذوق و تلاش و همدلی تلاش می‌کنند که مشکلات برطرف شود که نمونه آن اضافه شدن 2 هزار تخت بیمارستانی به استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: اعتماد وزارت بهداشت به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بسیار زیاد است و این امر موجب رشد شده که شاهد ارتقاء در بسیاری از سطوح هستیم.

مظفری با اشاره به مجموعه‌های درمانی قم و جایگاه آنها عنوان کرد: دو بیمارستان در کل کشور قرار است به عنوان بیمارستان هوشمند معرفی شود که یکی از آنها بیمارستان شهید بهشتی قم است.

وی درخصوص اورژانس 115 قم گفت: این مجموعه اقدامات بسیار خوبی انجام داده و رسیدن به سر صحنه و همچنین اورژانس هوایی قم به عنوان الگوی برتر در کشور مطرح است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر چندین پایگاه جاده‌ای و شهری را نیز در آینده نزدیک افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgwz9w.ak97w4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما