دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 38048
منبع : خبرگزاری مهر
در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور؛

دو و میدانی کار جوان قمی مدال طلای ۴۰۰ متر کشور را کسب کرد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کار جوان قمی با کسب بهترین زمان مدال طلای ۴۰۰ متر مسابقات جوانان کشور را کسب کرد.
دو و میدانی کار جوان قمی مدال طلای ۴۰۰ متر کشور را کسب کرد
به گزارش قم نیوز، علی رضایی اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جوانان کشور از روز یکشنبه در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد و یک دو و میدانی کار قمی به مدال طلا رسید.

وی افزود: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار شایسته قمی در ماده ۴۰۰ متر روی پیست رفت و در مصاف با حریفان سرسخت و قدرتمند خود توانست مدال طلای این ماده را از آن خود کرده و نخستین مدال تیم دو و میدانی قم را به دست آورد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: فریدی در این ماده با زمان ۴۹ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و پس از وی فرشاد کردلو از زنجان با زمان ۴۹ ثانیه و ۲۳ صدم ثانیه به مقام دوم رسید و محمدرضا رحمانی از قزوین با زمان ۴۹ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه بر سکوی سوم قرار گرفت.

رضایی بیان داشت: فریدی در ماه‌های اخیر تمرینات پرفشاری را برای کسب این عنوان پشت سر گذاشته بود و موفقیت وی در مسابقات جوانان کشور پاداش تمرینات پرفشار روزانه‌ای بود که این دو و میدانی کار قمی سپری کرده بود.

وی عنوان کرد: فریدی امروز نیز در ماده ۲۰۰ متر روی پیست می‌رود و شرایطی حتی بهتر از ۴۰۰ متر در اختیار دارد و پیش بینی یک مدال دیگر و احتمالاً به رنگ طلا با رکوردی مناسب را در این ماده از فریدی داریم البته سایر نمایندگان قم نیز مسابقه خواهند داد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: روز گذشته علی کشاورز دیگر دو و میدانی کار آینده دار قمی با وجود رده سنی نوجوانان با حریفانش در رده سنی جوانان در ماده ۱۱۰ متر با مانع مسابقه داد و با عملکرد قابل قبول به رتبه پنجم رسید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc4xq1.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما