کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:

حوزه انقلابی در مسیر مقابله با جهل، ظلم و استکبار حرکت می‌‌کند

خبرگزاری فارس , 6 ارديبهشت 1395 ساعت 11:40

قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مطرح شدن برخی از زمزمه‌ها مبنی بر جدایی دین از سیاست و بی‌تفاوتی و خمودگی گفت: مقام معظم رهبری حوزه انقلابی را مطالبه فرموده‌اند و باید نسبت به خواسته ایشان توجه جدی داشته باشیم.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب و سخنان ایشان در این دیدار و تاکید بر انقلابی بودن حوزه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم بعثت را انقلاب معرفی می‌کند و این انقلاب در برابر جهل، ظلم و فساد و طاغوت و استکبار است.

وی در ادامه بیان کرد: با این تعبیر قرآن کریم ماهیت انقلاب، مبارزه با جهل، نادانی، ظلم و فساد و همچنین طاغوت و استکبار است.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به مطالبات رهبری از حوزه، تاکید کرد: حوزه‌ علمیه‌ای که بتواند در چنین مسیری حرکت کند حوزه انقلابی است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حوزه انقلابی باید جایگاه خود را در مقابله با جهل، فساد و طاغوت نشان دهد و چنین حوزه‌ای علمدار انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی از زمزمه‌ها مبنی بر جدایی دین از سیاست و بی‌تفاوتی و خمودگی تصریح کرد: مقام معظم رهبری حوزه انقلابی را مطالبه فرموده‌اند و باید نسبت به خواسته ایشان توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 38051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/38051/حوزه-انقلابی-مسیر-مقابله-جهل-ظلم-استکبار-حرکت-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir