?>?> حوزه انقلابی در مسیر مقابله با جهل، ظلم و استکبار حرکت می‌‌کند | قم نیوز
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 38051
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:

حوزه انقلابی در مسیر مقابله با جهل، ظلم و استکبار حرکت می‌‌کند

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مطرح شدن برخی از زمزمه‌ها مبنی بر جدایی دین از سیاست و بی‌تفاوتی و خمودگی گفت: مقام معظم رهبری حوزه انقلابی را مطالبه فرموده‌اند و باید نسبت به خواسته ایشان توجه جدی داشته باشیم.
حوزه انقلابی در مسیر مقابله با جهل، ظلم و استکبار حرکت می‌‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب و سخنان ایشان در این دیدار و تاکید بر انقلابی بودن حوزه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم بعثت را انقلاب معرفی می‌کند و این انقلاب در برابر جهل، ظلم و فساد و طاغوت و استکبار است.

وی در ادامه بیان کرد: با این تعبیر قرآن کریم ماهیت انقلاب، مبارزه با جهل، نادانی، ظلم و فساد و همچنین طاغوت و استکبار است.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به مطالبات رهبری از حوزه، تاکید کرد: حوزه‌ علمیه‌ای که بتواند در چنین مسیری حرکت کند حوزه انقلابی است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حوزه انقلابی باید جایگاه خود را در مقابله با جهل، فساد و طاغوت نشان دهد و چنین حوزه‌ای علمدار انقلاب خواهد بود.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی از زمزمه‌ها مبنی بر جدایی دین از سیاست و بی‌تفاوتی و خمودگی تصریح کرد: مقام معظم رهبری حوزه انقلابی را مطالبه فرموده‌اند و باید نسبت به خواسته ایشان توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqz9w.ak97n4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما