دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 38052
شهردار قم:

شهرداری با شرکت‌های بیمه گر غیر قابل اعتماد همکاری نمی‌کند

قم نيوز : شهردار قم با انتقاد از همکاری با شرکت‌های بیمه گر غیر قابل اعتماد گفت: باید شرکت‌های بیمه گری طرف قرارداد ما باشند امتحان خود را قبلاً پس داده‌اند و می‌توانند پشتوانه محکمی برای ادامه حرکت شهرداری باشند.
شهرداری با شرکت‌های بیمه گر غیر قابل اعتماد همکاری نمی‌کند
مرتضی سقائیان نژاد در گفت و گو با قم نیوز با اشاره به اینکه برخی از مسئولان با بیمه گزاران وارد مذاکره شده‌اند که پیشنهادهای آن‌ها از نظر رقمی و بحث بیمه‌ای خیلی ناچیز است، اظهار داشت: این مذاکره بدون اینکه قوت و قدرت و پشتوانه‌های بعد آن دیده شود انجام شده است.

شهردار قم افزود: اکثر این مذاکره‌ها رقم‌های کوچک را اعلام کرده‌اند و وقتی رقم بزرگ می‌شود این شرکت‌ها اعلام ورشکستگی می‌کنند اما اعلام ورشکستگی هم قوانین خاص خود را دارد و این سبب می‌شود که ما نتوانیم به حق خودمان برسیم.

وی با تاکید بر اینکه بیمه گزاران معروف که از انگشتان یک دست تجاوز نمی‌کند بیمه گذرانی هستند که امتحان خود را در کشور پس داده‌اند، خاطرنشان کرد: البته قیمت‌های آنها هم بالاتر است به همین دلیل باید با بیمه گزارانی همکاری کنیم که اعتبار لازم را در کشور داشته باشند تا در اتفاقات دچار معضلاتی که اخیراً شهرداری قم با آن مواجهه شده است نشویم.

سقائیان نژاد با بیان اینکه اکثر اتفاقاتی که با شکست مواجه شده بود بیمه داشتند اما بیمه گذار توان پرداخت آن را نداشته است، عنوان کرد: بیمه جامعه مدنی خیلی فراگیر است و حتی می‌توان تا آبگرفتگی خانه‌های و هر اتفاقی که در شهر اتفاق بیفتد را در بربگیرد منتها باید در مورد پشتوانه آن بحث شود و این پشتوانه هم این است که پول بیشتری بدهیم که خدمات بیشتری هم دریافت کنیم.

شهردار قم عنوان کرد: شهرداری به طور کلی وارد مرحله‌ای شده است که از تجربیاتی که قبل از این ضرر و زیان برای ما داشته است استفاده کند و راه حلش هم این است که بهای بیشتری برای استفاده از خدمات بیمه بپردازیم که در زمان مشکل پشتوانه محکمی داشته باشیم.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdchivnx.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما