پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 38112
منبع : خبرگزاری ايرنا

ربیعی: امنیت شغلی كارگران پیگیری می شود

قم نيوز : قم نیوز: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی دولت و در سند ملی حمایت، امنیت شغلی كارگران پیگیری می شود.
ربیعی: امنیت شغلی كارگران پیگیری می شود
به گزارش قم نیوز، علی ربیعی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بانوان فرهیخته كارگر در قم با اشاره به تصویب سند ملی حمایت، افزود: در این سند نقش زنان كارگر برجسته خواهد بود و تمام تلاش را برای امنیت شغلی كارگران انجام می دهیم.

وی، كار و تولید را راه بی بدیل نجات جامعه دانست و افزود: فعالیت یك كارگر برای جامعه سعادت را به همراه می آورد، از این رو كارگران باید قدر جایگاه خود را بدانند.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تولیدات كارگران بهبود بخش زندگی دیگران است، در جامعه ای كه كارگر ارزشمند باشد كار او نیز دارای ارزش خواهد بود لذا باید به سمتی حركت كنیم كه نیروی كار را مورد توجه و احترام قرار دهیم.

وی اضافه كرد: كارگران بیشتر از مشاغل دیگر برای جامعه ارزش افزوده ایجاد می كنند و آورده بسیاری دارند در حالی كه در مقابل دستمزد كم تری دریافت می كنند.

ربعی بیان كرد: باید تولیدكنندگان در كنار كارگران قرار بگیرند و با همراهی دولت و همزیستی به موفقیت و تولید روزافزون دست پیدا كنند.

وی با اشاره به اینكه كارگران برای جامعه مفید و نشاط آور هستند، گفت: در مقابل این افراد عده ای هستند كه وقتی به علت مرفه بودنشان یارانه هایشان قطع می شود، معترض می شوند و هیچ آورده ای برای جامعه ندارد.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: كارگران الگوهای جامعه هستند كه به سختی تلاش می كنند و طبق آمار 57 درصد مستمری ‌بگیران حداقل دستمزد را دریافت می ‌كنند.

وی خاطرنشان كرد: من افتخار می كنم كه خود كارگر بودم و با دسترنج خود، پدر و مادرم را خوشحال كرده و اولین تشكل های كارگری را در انقلاب راه اندازی كردیم.

ربیعی بر احترام و تكریم كارگران تاكید كرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با كارگران آنها را مورد اهتمام قرار دادند و كارگران را كرامت كردند ما نیز در جامعه این نگاه را توسعه خواهیم بخشید.

آیین تجلیل از بانوان فرهیخته كارگر در كارخانه نیرو موتور شیراز قم برگزار شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewz8x.jh8vzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما