کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قم خبر داد:

ارائه یک میلیارد ریال یارانه کتاب در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرگزاری فارس , 5 بهمن 1390 ساعت 12:04

قم نیوز: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یک میلیارد ریال یارانه پیش‌بینی شده که بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.


به گزارش قم نیوز، سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز اظهار داشت: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه در دور دوم نمایشگاه‌های دیجیتال استانی سراسر کشور است که در قالب ۸۲ غرفه و با حضور ۱۰۰ شرکت تولید کننده از سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای این نمایشگاه اندیشیده شده است، گفت: در این نمایشگاه بیش از یک میلیارد ریال یارانه پیش بینی شده است که بین افراد توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: این یارانه‌ها در قالب تخفیف ۳۰ درصدی از محل بن کتاب و نیز ۳۰ درصد تخفیف در فروش نرم‌افزار توسط غرفه‌ها به مردم ارائه می‌شود و در مجموع مردم از تخفیف ۶۰ درصدی می‌توانند برخوردار شوند.

موسوی‌نژادیان با ذکر این مطلب که همراه داشتن کارت ملی برای دریافت بن ضروری است، ادامه داد: برای سهولت هرچه بیشتر مردم، سرویس حمل و نقل برای مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی پیش بینی شده است تا ضمن بازدید از نمایشگاه بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

وی به برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: پنج نشست تخصصی در موضوعات مختلف از جمله بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، بیداری اسلامی، بازی‌های اسلامی، فرهنگ سازی و... توسط اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یادآور شد: در این نمایشگاه، نرم‌افزارهای مختلف مذهبی، کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای، فیلم‌های انیمیشن، نرم‌افزارهای آموزشی و کمک آموزشی به مردم ارائه می‌شود.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم از پنجم تا نهم بهمن ماه در نمایشگاه دائمی استان قم برپاست و علاقمندان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/105


کد مطلب: 3869

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/3869/ارائه-یک-میلیارد-ریال-یارانه-کتاب-نمایشگاه-رسانه-های-دیجیتال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir