چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 3869
معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قم خبر داد:

ارائه یک میلیارد ریال یارانه کتاب در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال یک میلیارد ریال یارانه پیش‌بینی شده که بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.
ارائه یک میلیارد ریال یارانه کتاب در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
به گزارش قم نیوز، سیدرسول موسوی‌نژادیان امروز اظهار داشت: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه در دور دوم نمایشگاه‌های دیجیتال استانی سراسر کشور است که در قالب ۸۲ غرفه و با حضور ۱۰۰ شرکت تولید کننده از سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه تمهیدات خوبی برای این نمایشگاه اندیشیده شده است، گفت: در این نمایشگاه بیش از یک میلیارد ریال یارانه پیش بینی شده است که بین افراد توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: این یارانه‌ها در قالب تخفیف ۳۰ درصدی از محل بن کتاب و نیز ۳۰ درصد تخفیف در فروش نرم‌افزار توسط غرفه‌ها به مردم ارائه می‌شود و در مجموع مردم از تخفیف ۶۰ درصدی می‌توانند برخوردار شوند.

موسوی‌نژادیان با ذکر این مطلب که همراه داشتن کارت ملی برای دریافت بن ضروری است، ادامه داد: برای سهولت هرچه بیشتر مردم، سرویس حمل و نقل برای مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی پیش بینی شده است تا ضمن بازدید از نمایشگاه بتوانند خریدهای خود را انجام دهند.

وی به برنامه‌های جانبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: پنج نشست تخصصی در موضوعات مختلف از جمله بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، بیداری اسلامی، بازی‌های اسلامی، فرهنگ سازی و... توسط اساتید مجرب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم یادآور شد: در این نمایشگاه، نرم‌افزارهای مختلف مذهبی، کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای، فیلم‌های انیمیشن، نرم‌افزارهای آموزشی و کمک آموزشی به مردم ارائه می‌شود.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم از پنجم تا نهم بهمن ماه در نمایشگاه دائمی استان قم برپاست و علاقمندان صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdch.-nxt23n6wftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما