يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 38808
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه:

همیشه باید خود را در محضر ولی عصر(عج)بدانیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس بنیاد بین المللی نهج البلاغه گفت: آنچه وظیفه ماست این که همیشه می بایست خود را در محضر بقیه الله الاعظم(عج) بدانیم و مراقب باشیم که سرباز صادقی برای حضرتش باشیم.
همیشه باید خود را در محضر ولی عصر(عج)بدانیم
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید جمال الدین دین پرور با اشاره به  نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عص(عج)  اظهار داشت: مساله مهدویت یکی از مباحث بسیار مهم و بنیادین در اعتقادات شیعه است که باید قبل از هر چیز در این باره اطلاعات و آگاهی های مردم را درباره مهدویت و آموزه های اصیل آن ارتقا دهیم.

وی افزود: از سویی مردم و به خصوص نسل جوان ما نیز باید به این نکته توجه کنند که امام زمان(عج) غائب است و بحث غیبت در مقابل این است که ایشان ظاهر نیستند نه این که حاضر نباشد، بلکه حضرت حضور دارند و ما را می بینند و ما باید همواره خود را در محضر ایشان بدانیم.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این که اعمال جامعه بشری مرتب به حضرت حجت(عج) ارایه می شود و حضرت کارنامه ما را می بینند ، پس چه خوب است که با ترک محرمات و انجام واجبات، دست کم مایه آزار و دلخوری این بزرگوار نشویم.

وی با بیان این که اساساً هیچ گاه جامعه بشری بدون سرپرست الهی نبوده و نیست، گفت: مردم وقتی به این حضور توجه و باور عمیق داشته و اعمال و رفتار خود را در محضر ایشان بدانند طبعاً دیگر به هر کاری دست نمی زنند و می دانند که چگونه رفتار کنند که سرباز صادقی برای حضرت باشند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg779w.ak97z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما