چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 3921
دبیر هیئت بسکتبال قم:

مهره کلیدی جهش ترابری قم به پلی‌آف می رسد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت بسکتبال استان قم از تلاش برای رفع مصدومیت مهره کلیدی این تیم برای حضور در ادامه دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
مهره کلیدی جهش ترابری قم به پلی‌آف می رسد
به گزارش قم نیوز، محسن نادری امروز در قم اظهار کرد: تیم ما برای دیدار با مهرام تهران وضعیت بسیار خوبی از نظر روحی و جسمی داشت و تمام اعضای تیم بسکتبال جهش ترابری قم مصمم به انجام یک بازی خوب مقابل تیم مهرام بودند که این دیدار به تعویق افتاد.

وی بیان داشت: نتایج تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نشان از پیشرفت تیم و حرکت در مسیر موفقیت داشت، متاسفانه تیم ما با وجود بازی‌های خوب در چند مسابقه با بدنشاسی مواجه شد ولی همان‌گونه که همه از جهش ترابری انتظار دارند، قطعا بازیکنان تیم در دیدارهای آتی تلاش خواهند کرد بهترین نتایج را کسب کنند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم در ادامه به مصدومیت امیر صباغیان مهره کلیدی این تیم در دیدار با لوله سبز آ اس شیراز اشاره کرد و ابراز داشت: صباغیان امسال یکی از مهره‌های کلیدی و کارآمد تیم جهش ترابری است اما تلاش باشگاه و خود این بازیکن این است که به دیدارهای آتی و به خصوص مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال برسد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه جهش ترابری به مرحله پلی آف لیگ برتر است، ادامه داد: هر‌چند فردا باید در این هفته با تیم صدر جدول لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یعنی مهرام تهران بازی می‌کردیم اما واقعا تیم آماده این دیدار بود و اکنون که بازی لغو شده تمرینات خود را با جدیت برای دیدارهای آتی و به خصوص مرحله پلی‌آف ادامه می‌دهیم.

نادری در ادامه با اشاره به شرایط بازیکنان تیم جهش ترابری قم یادآور شد: تیم ما در ادامه مسابقات لیگ برتر در حالی به میدان می‌رود که امیدواریم بازیکنی همچون صباغیان به ترکیب تیم بازگردد و همچنان امیدوارانه به دیدار با رقبا برویم.

وی همچنین به شرایط مالی تیم بسکتبال راه‌وترابری قم اشاره کرد و بیان داشت: اگر تیم از این نظر مورد حمایت قرار بگیرد، جهش ترابری این توانایی را دارد که در لیگ برتر سهمیه قم را حفظ کند.

دبیر هیئت بسکتبال استان قم در ادامه با اشاره به دیدار حساس این تیم با رقبای بالای جدول در هفته‌های باقی مانده از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: بازی در خانه حریفان شرایط خاص خود را دارد که ما باید با مهرام تهران و همیاری شهرداری زنجان در خانه حریفان به میدان برویم که البته بازی‌های بسیار سختی خواهد بود.

وی یاد آور شد: اما با توجه به اینکه بازیکنان ما از بازی‌های خود در نیم فصل دوم مقابل حریفان نتایج خوبی کسب کرده‌اند، به پیروزی در این دیدارها نیز امیدواریم، ‌ضمن اینکه در خانه نیز با تیم فولاد ماهان اصفهان کار دشواری در پیش داریم.

تیم بسکتبال جهش ترابری قم در حال حاضر با کسب ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x9wrak9yqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

a r
تیم جهش انقدر نتایج خوبی در دور برگشت کسب کرده که مقام آخر را تا اینجا کسب کرده ، این آقای نادری اینگار در بسکتبال حضور ندارد ایشان می گوید ما آمادگی خوبی داریم که با مهرام این هفته بازی کنیم که بازی عقب افتاده باید عرض کنم همه می دانند مهرام تا اینجای مسابقات هیچ باختی ندارد و برد جلوی این تیم محال است و عقب افتادن بازی برای تیم جهش مثبت نیز هست چرا که اگر بتوانند مدیران تیم بازی با مهرام را یک هفته بعد از اتمام بازی ها انجام دهند یک هفته دیگر به بهبودی صباغیان کمک می شود و تیم می تواند در مرحله پلی آف از صباغیان استفاده کند در ضمن دیدارهای آتی برای تیم قم هیچ سودی ندارد و در هر شرایط تیم قم مقام دوازدهم را کسب می کند و باید تنها فکری که داشته باشد رفع مصدومیت صباغیان و آماده کردن تیم در مرحله پلی آف تا بتواند مقام نهم یا دهم را کسب کند در غیر اینصورت به دسته یکم سقوط خواهد کرد