سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 39270
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

لزوم مشارکت بانک‌های خصوصی برای رونق اقتصاد کشور

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: بانک‌های خصوصی از ظرفیت‌های استان قم استفاده‌های لازم را می‌برند به همین علت باید با حمایت از بخش گردشگری و واحدهای تولیدی در رونق چرخه اقتصادی و صنعتی مشارکت کنند.
لزوم مشارکت بانک‌های خصوصی برای رونق اقتصاد کشور
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی امشب در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برخی از ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: بانک‌های خصوصی از این ظرفیت‌ها و ویژگی‌ها استفاده‌های لازم را انجام می‌دهند، به همین علت باید با حمایت از بخش گردشگری و واحدهای تولیدی در رونق چرخه اقتصادی و صنعتی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی رسالت مشخصی در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی دارند، اضافه کرد: برای افزایش بهره‌برداری از تولیدات کشاورزی فعالان این عرصه باید به سمت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین سوق داده شوند.

استاندار قم، بازسازی و بهسازی قنات‌های این استان را نیازمند نظر کارشناسی شده دانست و تصریح کرد: در سال جاری باید اعتبارات لازم برای این عملیات اختصاص پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: امیدواریم در سال اقدام و عمل بتوانیم برنامه‌ها و اقدامات مطلوبی را در راستای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcawune.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما