يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39551
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث تقاطع غير همسطح بلوار حضرت معصومه(س) - كمربندي امام علي(ع)

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه۶ با تأكيد بر لزوم ايجاد دسترسي ايمن در مناطق مجاور كمربندي، از احداث تقاطع غير همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و كمربندي امام علي (ع) خبر داد.
احداث تقاطع غير همسطح بلوار حضرت معصومه(س) - كمربندي امام علي(ع)
به گزارش قم نيوز، سيد محمد موسوي منش با اشاره به توجه بيشتر شهرداري به ساماندهي سكونتگاه‌هاي غيررسمي، اظهار كرد: بودجه امسال شهرداري منطقه شش به منظور توجه و ساماندهي سكونتگاه‌هاي غيررسمي افزايش چشمگيري داشته است.

شهردار منطقه ۶ به مشكلات تردد مردم در منطقه قلعه كامكار اشاره كرده و افزود: با توجه به اينكه اين منطقه ورودي شهر قم از سمت ساوه است و تردد بسيار بالايي دارد نياز به ايجاد يك سيستم كارآمد حمل و نقلي احساس مي‌شد.

وي با تأكيد به اثرگذاري مترو قم به عنوان شيوه حمل و نقلي اثرگذار كه مي‌تواند دسترسي منطقه را به كل شهر بهبود ببخشد، تصريح كرد: يكي از مؤثرترين متدهاي حمل و نقلي در سطح شهرها كه همان مترو است از اين محل آغاز مي‌شود كه دسترسي بسيار خوبي را براي سال‌هاي آينده خواهد داشت.

موسوي منش با ابراز اميدواري از احداث مترو در منطقه‌اي از قم كه سكونتگاه غيررسمي و جزو مناطق محروم محسوب مي‌شود، تصريح كرد: با توجه به تردد مترو در اين محله در آينده احتمال توسعه جمعيت در اين محله بسيار بالا خواهد بود و نياز به ايجاد زيرساخت‌ها دارد.

شهردار منطقه ۶ با تأكيد بر لزوم ايجاد دسترسي ايمن در مناطق نزديك كمربندي‌ها، بيان كرد: يكي از مهم‌ترين مسائل در سكونتگاه‌هاي غيررسمي امنيت دسترسي مردم به كمربندي شهر قم است كه بايد دسترسي‌هاي مناسب و ايمن مردم به اين مناطق طراحي و احداث شود.

وي افزود: به همين منظور شهرداري با توجه به عمليات عمراني به ويژه تقاطع‌هاي غير همسطحي كه در برنامه دارد تلاش مي‌كند كه مشكلات دسترسي اين مناطق را به حداقل برساند تا مردم اين منطقه حس شهروندي و بهره‌مندي از خدمات شهري را بهتر حس كنند.

موسوي منش احداث تقاطع غير همسطح بلوار حضرت معصومه(س) و كمربندي امام علي (ع) را يكي از برنامه‌هاي شهرداري منطقه ۶ بيان كرد و گفت: با تأمين اعتبار عمليات عمراني تقاطع غيرهمسطح بلوار حضرت معصومه(س) و كمربندي امام علي(ع) آغاز مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccspq1.2bqop8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما