سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 39593
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث پاركينگ ۵۰۰ واحده عمار ياسر نيازمند ۳۰ درصد تملك

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه طرح پاركينگ طبقاتي تقاطع طالقاني-عمارياسر نيازمند ۳۰ درصد تملك است گفت: اين پاركينگ ۵۰۰ واحده بوده و جانمايي آن در كنار هتل استقلال در نظر گرفته شده است.
احداث پاركينگ ۵۰۰ واحده عمار ياسر نيازمند ۳۰ درصد تملك
به گزارش قم نیوز، حسين شعبان زاده  با بيان اينكه ساخت پاركينگ‌هاي طبقاتي در هسته مركزي شهر بهترين راهكار پاسخ به نياز پاركينگ در شهر قم است اظهار كرد: احداث پاركينگ هاي صفائيه، ارم و عمار ياسر در هسته مركزي شهر در دستور كار قرار گرفته و كارهاي مطالعاتي آن نيز انجام شده است.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه طرح پاركينگ طبقاتي تقاطع طالقاني-عمارياسر نيازمند ۳۰ درصد تملك است تصريح كرد: اين پاركينگ ۵۰۰ واحده بوده و جانمايي آن در كنار هتل استقلال در نظر گرفته شده است.

شعبان زاده گفت: سعي شده كه پاركينگ‌ها در رينگ اول اجرا نشود تا از تردد و ترافيك خودروها در هسته مركزي شهر جلوگيري شود و رينگ دوم و سوم براي ايجاد پاركينگ در نظر گرفته مي‌شود.

وي ضعف زيرساختي معابر و اجراي طرح‌هايي مانند خطوط بي.آر.تي را مانع پيش روي اجراي مدل‌هاي ديگر طرح‌هاي ترافيكي از جمله خروج پاركينگ‌ها از سطح شهر برشمرد و بيان كرد: پاركينگ زائر با ۲۰۰۰ ظرفيت خودرو و پروژه عمار ياسر كه در دستور كار قرار گرفته است مي‌تواند تا حد زيادي نياز شهر را از پاركينگ در هسته مركزي شهر پاسخگو باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcipwap.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما