سه شنبه ۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 39612
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بودجه‌هاي شهرداري روزانه رصد و آسيب شناسي مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم از رصد و برنامه‌ريزي مناسب روزانه براي ۱۳۸۰ ميليارد تومان بودجه شهرداري خبر داد.
بودجه‌هاي شهرداري روزانه رصد و آسيب شناسي مي‌شود
به گزارش قم نیوز، محسن رنجبر با بيان اينكه هزار ميليارد تومان از بودجه شهرداري قم متعلق به پروژه‌هاي عمراني است، اظهار كرد: تمام برنامه‌هاي شهرداري قم با الگوگيري و متناسب با سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي انجام مي شود.

معاون برنامه‌ريزي و سرمايه انساني شهرداري قم با بيان اينكه انجام پروژه هاي شهري بايد به اقتصاد و سلامت مردم كمك كند، گفت: نبود يك برنامه ريزي مناسب و اقدامات غير كارشناسي سبب معطلي فرسايشي سه ساله پروژه روگذر عمار ياسر شده است.

رنجبر در ادامه با اعلام اينكه پروژه تقاطع سه سطحه شهيدان محمودنژاد - بلوار جمهوري مي تواند كمك شاياني به بهبود وضعيت ترافيكي شهر نموده و باعث صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش زمان سفر در شهر شود، گفت: اين طرح با دقت كارشناسي انجام شده در طراحي آن به بهينه ترين شكل ممكن از منابع بودجه اي شهرداري استفاده مي كند و مي تواند يكي از پروژههاي شاخص از ديد اقتصاد مقاومتي باشد.

وي به ديگر اقدامات شهرداري در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري در عملياتي كردن مباني اقتصاد مقاومتي در شهرداري اشاره كرد و گفت : به عنوان نمونه  استفاده از پساب براي ايجاد كمربند سبز و توسعه اين كمربند  كه مي تواند به  لحاظ محيط زيست كمك شاياني به بهبود وضعيت شهر و استان قم نمايد در برنامه هاي شهرداري از اهميت خاصي برخورداراست.

معاون شهردار قم با اعلام اينكه تنها محل دفن و دپوي پسماندهاي شهر سايت البرز در جاده كوه سفيد است گفت: در نظر داريم با استفاده از تكنولوژي هاي نوين انرژي نهفته در پسماند شهر را به شبكه توليد برگردانيم كه اين نيز يكي ديگر از پروژههاي شاخص در راستاي عمل به اقتصاد مقاومتي مي باشد.

رنجبر از ورود شهرداري قم به ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي خبر داد و گفت: در نظر داريم طرح‌هايي را كه در راستاي توسعه بهره وري، افزايش راندمان و كاهش هزينه هاست را به عنوان الگوي اجرايي به كارگروه استاني اقتصاد مقاومتي ارايه كنيم.

معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه انساني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه با رصد روزانه بودجه شهرداري از اتلاف هزينه ها جلوگيري مي‌شود اظهار كرد: با اين روش منابع به بهترين نحو مديريت و مراقبت مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauine.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما